Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیشخندهای معروف لاپورتا بر علیه رئال مادرید

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس جدید بارسلونا در دوران قبلی ریاست و بدون آن بارها بر رئال مادرید تاخته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ مبارزات انتخاباتی رئیس تازه انتخاب شده بارسلونا شامل پوسترهایی در پایتخت بود که شامل یکی از آنها در کنار سانتیاگو برنابئو می‌شد.

رئال مادرید همیشه هدف لاپورتا بود و او هرگز در طی آخرین فصل حضورش در نیوکمپ از پیام‌های اشاره شده به سمت رئال طفره نمی رفت.

 

6-2

در سال 2009 بارسلونا در روز جشنواره جامعه مادرید در برنابئو با نتیجه 6-2 پیروز شد و لاپورتا گفت "این یکی از بهترین روزهای زندگی من بود."

 

مدل‌های مختلف

لاپورتا با مقایسه زوج کلاسیکو گفت كه بارسلونا "كاتالان‌ها بسیار معمولی" و مبتنی بر صنعت، بهره وری و كارآفرینی است. به گفته وی رئال مادرید "از نظر مالی توانمند است."

امپریالیسم فلورنتینو پرز

او در صحبت با ال‌پائیس مانع صحبت در مورد رئیس رئال مادرید نشد. لاپورتا گفت: "الگوی او امپریالیستی است. هوای استکبار وجود دارد."

 

توپ طلا

بحث ابدی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از لاپورتا در امان نماند. لاپورتا اظهار داشت: "بارسلونا توپ طلا را می‌سازد. رئال مادرید باید آنها را بخرد."

 

داور ویدیویی، مریخی‌ها و رئال مادرید

در صحبت با مارکا لاپورتا گفت كه "اگر مریخی به زمین بیاید و VAR را ببیند فوراً می‌گویند كه این از رئال مادرید است."

 

اثرات سه گانه

لاپورتا در سال 2009 گفت: "این سه گانه باعث می‌شود رئال مادرید هزینه اجباری داشته باشد." فلورنتینو پرز به رئال مادرید بازگشت و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، ژابی آلونسو، کاکا، رائول آلبیول و آلوارو آربلوا را با خود آورد.

 

امضای روبینیو

لوس بلانکوس در سال 2005 هزینه زیادی را برای جذب این بازیکن برزیلی انجام داد و لاپورتا فُرصت اظهار نظر را از دست نداد و گفت: "روبینیو می‌خواست به بارسلونا بیاید، اما ما در حال حاضر [لیونل] مسی را در اختیار داریم. این پسر مانند [دیگو] مارادونا نحوه حمل توپ است و [یوهان] کرایف برای نحوه حرکتش در زمین."

 

بعد از فینال کیف

پس از شکست لیورپول برابر رئال مادرید، لاپورتا با اشاره به خطای کاپیتان روی محمد صلاح و خطاهای پرهزینه لوریس کاریوس گفت: "رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را توسط سرخیو راموس و دروازه‌بان لیورپول به پیروزی رسید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала