Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال – لیورپول؛ لحظه شماری صلاح برای تصفیه حساب با راموس

© REUTERS / Andrew BoyersSoccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Liverpool's Mohamed Salah looks dejected as he is substituted off due to injury
Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Liverpool's Mohamed Salah looks dejected as he is substituted off due to injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
دیدار رئال مادرید با لیورپول در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنا بر دلایل مختلف جذاب‌تر از گذشته‌ها خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی قبل قرعه‌کشی مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد که براساس آن منچسترسیتی با دورتموند، پورتو با چلسی، بایرن مونیخ با پاریسن‌جرمن و رئال مادرید با لیورپول دیدار خواهند کرد.

Dejan Lovren - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2020
لوورن: بخاطر صلاح، راموس را زدم

در این میان دیدار دو تیم رئال مادرید و لیورپول به دلیل جنجال‌های فراوانی که در دیدار قبلی این دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 اتفاق افتاد، جذاب‌تر خواهد بود.

در سال 2018، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با هم دیدار کردند که بیشتر کارشناسان شانس لیورپول را با توجه به درخشش بسیار خوب محمد صلاح که در آن زمان داشت، بیشتر از کهکشانی‌ها می‌دانستند.

صلاح اما در آن دیدار پس از برخورد با سرجیو راموس از ناحیه شانه شدیداً مصدوم شد و با چشمان اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد و لیورپول نیز آن بازی را با نتیجۀ 1-3 باخت و جام را کاپیتان رئالی‌ها بالای سر برد.

پس از بازی بسیاری از کارشناسان راموس را به دلیل خطایی که بالای صلاح انجام داد، تنبه کردند و خطای او را قصدی و برنامه‌ریزی شده خواندند که از سوی کاپیتان رئال مادرید رد شد.

حالا صلاح با توجه به برخورد رئال مادرید با لیورپول، این فرصت را خواهد داشت تا با کاپیتان کهکشانی‌ها تصفیه حساب کند و انتقام خودش را بگیرد.

صلاح که از برخورد با رئال مادرید راضی به نظر می‌رسد، با توجه به درخششی که دارد می‌تواند راموس و یارانش را زمین‌گیر کند و ضمن گرفتن انتقام، راهی مرحله بعدی شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала