Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز گواردیولا به جذب هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، از ارلینگ هالند تمجید کرد و این بازیکن را یکی از بهترین مهاجمان دنیا توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ براوت هالند در حال حاضر یکی از پرخواهان‌ترین مهاجمین دنیا است و بعد از درخشش خارق‌العاده در سالزبورگ و سپس در دورتموند مورد توجه اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته.

Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
تا بتوانیم هالند را حفظ می‌کنیم؛ فقط او را به باشگاه‌های خاص می‌دهیم

باشگاه منچسترسیتی یکی از مشتریان جدی این بازیکن است و از هالند به عنوان جانشین سرخیو آگوئرو، در اتحاد نامبرده می‌شود.

با آن‌ که سیتی تا حالا به این بازیکن ابراز تمایل نکرده و پیشنهادی نیز ارائه نشده، اما تمجید پپ گواردیولا از این بازیکن نشان می‌دهد که ستیزن‌ها به دنبال این خواهند بود و تمجید سرمربی سیتیزن‌ها نیز چراغ سبزی به انتقال او به اتحاد خوانده می‌شود.

پپ گواردیولا که دقایقی قبل در نشست خبری قبل از مصاف با اورتون صحبت می‌کرد، در مورد هالند گفت:" من نمی‌توانم در مورد او صحبت کنم زیرا او در حال حاضر بازیکن دورتموند است. اما اعداد و ارقام به خودی خود صحبت می کند، او یکی از بهترین‌های جهان در سن خود است. من چند بازی او را دیدم و کیفیت او را می‌دانم و فکر می کنم همه می دانند، اما دو هفته دیگر به این پرسش به صورت بهتر جواب می‌دهم".

پپ در حالی از این بازیکن تمجید می‌کند که تا نزدیک به دو هفته دیگر، سیتی با دورتموند در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала