Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فراعنه به فکر فراخوان عزیز مصر به تیم المپیک این کشور

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمدصلاح Russia World Cup Russia - Egypt
محمدصلاح  Russia World Cup Russia - Egypt - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
سرمربی تیم زیر 23 سال مصر از برنامه فراخواندن محمد صلاح برای بازی‌های المپیک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شاوکی غریب سرمربی تیم ملی زیر 23 سال مصر می‌گوید که قصد دارد به خاطر پیوستن محمد صلاح به تیم المپیک 2020 توکیوی فراعنه رسماً با لیورپول تماس خواهد گرفت.

شاوکی غریب، در مورد اردوی تدارکاتی تیم‌اش و تیم اولیه‌ای که پیش از بازی‌های المپیک در توکیو دعوت کرده صحبت نمود، در حالی‌که در مورد وضعیت صلاح مهاجم لیورپول و زمان تعیین شده برای پیوستن این وینگر به گروه صحبت کرد.

غریب گفت: "این اولین گروهی است که در طی آن قادر به بازی نیستیم اما به دلیل ویروس کرونا و اقدامات احتیاطی قادر به بازی نیستیم. استرالیا و آفریقای جنوبی [که مصر قرار بود با آنهابازی کند] با مشکلات سفر روبرو شدند."

وی افزود: "هر بازیكنی كه به تیم اصلی ملحق شود این شانس را دارد كه در لیست نهایی المپیك توكیو قرار گیرد."

فدراسیون مصر پس از قرعه کشی المپیک با لیورپول تماس می‌گیرد تا اجازه صلاح برای پیوستن به تیم ملی را بگیرد، غریب تأیید کرد: "من چندین بار گفته‌ام که صلاح تنها بازیکن بالای 23 سال است که تاکنون انتخاب شده است. یکی از بهترین سه بازیکن جهان است و وجود او چیزهای زیادی اضافه خواهد کرد."

این مربی مصری در ادامه برنامه خود را برای صحبت با مقامات آنفیلد بیان کرد: "برای تماس با لیورپول ما باید در مورد تاریخ بازی، محل اسکان تیم اعزامی و برنامه سفر خود روشن بدانیم. ما این اطلاعات را در 21 اپریل پس از قرعه کشی به دست می‌آوریم. ما یک برنامه مشخص داریم که باید بعد از شناختن استادیوم‌هایی که میزبان بازی‌های ما هستند بدانیم و بلافاصله با لیورپول تماس خواهیم گرفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала