Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار؛ بارسای کومان ویرانگر نیست اما فرصت‌ساز است

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
بارسلونا از 2020 تا کنون گرچه آمار خوبی به ثبت رسانده ولی هنوز به ویرانگری دوران سوارز در این باشگاه نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگرچه هیچ کس نمی‌تواند فورم لوئیز سوارز را در بارسلونا، سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه و شخصیت تعیین کننده در موفقیت‌های بزرگ در شش فصل حضورش در بارسا را زیر سوال ببرد ولی کاتالان‌ها در ماه‌های اخیر شروع به یادگیری زندگی بدون سوارز کرده است.

با این حال، بارسا به تدریج تعداد گل‌زنی خود را بهبود بخشیده است. این تیم در 21 بازی ابتدایی که کومان بارسا را در 2020 هدایت کرد  توانست 45 گل بزند که میانگین 14/2 گل می‌شود وحالا که 2021 است تیم وی توانسته 49 امتیاز کسب کند یعنی به طور متوسط ​​2.45 امتیاز. پس بارسا از ابتدای سال به طور متوسط ​​0.3 گل دیگر به ثمر رسانده است. دنباله بازی‌های آخر نیز امیدوار کننده است. 15 گل در شش بازی گذشته یعنی 2.5 گل در هر مسابقه که با رقبای مهمی مانند سویا در دو نوبت و PSG روبرو شده است.

این یک بارسای ویرانگر نیست. در این فصل تنها چهار بار موفق به زدن 5 گل شده اما این تیمی است که فرصت‌های بیشتری تولید می‌کند و از توصیه‌های کومان به خوبی پیروی دارد. بار دیگر از خارج از منطقه جریمه را امتحان کنید، سه گل آخر مسی و گریزمان در مقابل هوئسکا نمونه‌ای از این موارد هستند.

کومان همچنین سعی می‌کند همه آنها را جمع کند. در این فصل تا 19 بازیکن گلزنی کرده‌اند. توزیع گل در بارسا به شرح زیر است: مسی (27)، گریزمان (13)، دمبله (8)، بریتوایت (7)، د یونگ (6)، جوردی آلبا (5)، آنسو فاتی (5)، پدری (3)، کوتینیو (3)، ترینکائو (3)، پیکه (2). با یک گل سرجی روبرتو، لنگلت، سرجینو دست، ریکیو، آراخو، جونیور، ایلایکس و مینگوئزا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала