Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممکن هازارد یورو را از دست بدهد

© REUTERS / Toru HanaiSoccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard
Soccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium v England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
هازارد یورو را از دست خواهد داد زیرا مارتینز اعتراف می‌کند که ستاره رئال "راهی طولانی برای رفتن" دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد احتمالا یورو را از دست می‌دهد زیرا روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم اعتراف می‌کند ستاره رئال مادرید "راهی طولانی برای رفتن" دارد.

رابرتو مارتینز می‌گوید که نمی‌داند آیا ادن هازارد برای بازی با بلجیم در یورو 2020 مناسب است یا خیر.

مُهاجم 30 ساله رئال هفته گذشته از ناحیه عضله آسیب دید که هشتمین مشکل مهم آمادگی جسمانی وی از زمان انتقال به غول اسپانیا از چلسی در سال 2019 است. هازارد معتقد است که پس از یک عمل جراحی پلاک فلزی که یک سال قبل وارد مچ پای او شد، جراحات امروزی مستقیماً به مشکل مچ پا ارتباط دارد.

هازارد به دنبال توصیه‌های پزشکی تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت اما هنگامی که از وی سوال شد که آیا او برای شیاطین سرخ در یورو مناسب است مارتینز سرمربی بلجیم گفت: "هنوز یک راه طولانی در پیش است. به جای تعیین جدول زمانی، همه چیز مهم این است که هر روز اندازه گیری شود و ببینیم که ادن در مسیر درست است تا به تناسب اندام کامل برگردد. اگر کسی سعی کند و متصور شود که آیا ادن کاملاً مناسب است یا نه، اشتباه خواهد بود و قمار از جانب هرکسی ممکن است."

مارتینز افزود: "احساس می‌کنم که وضعیت او خیلی زودتر از یورو قابل حل است اما فقط وقتی ادن روز به روز می‌رود، جواب نهایی را می بینیم. ادن روحیه خوبی دارد. او خیلی سریع از ناامیدی از عدم حضور در زمین به دیدن هدف بعدی رسیده است. او تمرکز روشنی در تناسب اندام خود در سریعترین زمان ممکن دارد و این مسئولیت ماست که از او حمایت کنیم تا بتواند به آن دست یابد."

سرمربی شیاطین سرخ اروپا اضافه کرد: "دانستن آنچه که با آن سر و کار داریم، ادن بازیکنی است که در طول زندگی حرفه‌ای خود هرگز آسیب ندیده است و این یک شوک واقعی و اتفاق جدید است و عدم اطمینان زیادی در این مورد وجود دارد. اما از نظر مصدومیت، من احساس بسیار مثبتی دارم که می‌توانیم بهترین ادن هازارد را قبل از یورو ببینیم."

در حالی که هازارد کاپیتان تیم ملی برای فینال‌های تابستانی با زمان مسابقه روبرو است، او هفته آینده مسابقات مقدماتی بلجیم مقابل ولز، جمهوری چک و بلاروس را برای مقدماتی جام جهانی 2022 از دست خواهد داد و مارتینز مجبور شد انکار کند که اختلاف نظر پزشکی بین باشگاه و فدراسیون این کشور در مورد چگونگی بهبودی هازارد وجود دارد.

سرمربی بلجیم اضافه کرد: "در ابتدای کار این بود که تمام امکانات را جستجو می‌کردم تا بهترین راه برای آسیب دیدگی ادن هازارد را پیدا کنم. یکی از این شرایط عمل و برداشتن صفحه‌ای بود که در مچ پا دارد. این یکی از گزینه‌ها بود. بعد از این‌که همه مشاوره پزشکی و متخصصان پیش بینی کردند بهترین نتیجه چیست، تصمیم گرفته شد که بدون جراحی پیشرفت کنیم. رابطه بسیار خوبی بین دو بخش پزشکی در رئال مادرید و فدراسیون بلجیم وجود دارد. همه ما بهترین چیزها را برای ادن هازارد می‌خواهیم. ما احساس می‌کنیم روند بازتوانی از قبل آغاز شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала