Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک و پارالمپیک 2020 بدون تماشاگر شد

© REUTERS / Alkis KonstantinidisУчастницы церемонии зажжения Олимпийского огня в Греции
Участницы церемонии зажжения Олимпийского огня в Греции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
رقابت‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو بدون تماشاگر خارجی برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسولان برگزاری رقابت‌های المپیک توکیو اعلام کردند که هیچ تماشاگر خارجی مجاز به حضور در بازی‌های المپیک تابستانی نیستند.

اعلامیه‌ای در پی جلسه نمایندگان کمیته بین المللی المپیک، کمیته بین المللی پارالمپیک، دولت متروپولیتان توکیو، کمیته برگزاری توکیو 2020 و دولت جاپان در روز شنبه اعلام شد که این تصمیم در میان عدم اطمینان در طی شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

در بیانیه پنج طرف شرکت کننده آمده است: "در حال حاضر، وضعیت کرونا ویروس در جاپان و بسیاری از کشورهای دیگر جهان هنوز بسیار چالش برانگیز است و تعدادی از انواع مختلف بوجود آمده، در حالی‌که سفرهای بین المللی در سطح جهانی به شدت محدود شده است. با توجه به وضعیت کنونی همه گیری، بسیار بعید است که ورود به جاپان در تابستان امسال برای افراد خارجی تضمین شود."

همچنان این بیانیه می‌ افزاید: "به منظور مشخص کردن دارندگان تکت که در خارج از جاپان زندگی می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد برنامه سفر خود را در این مرحله تنظیم کنند، طرفین جاپانی به این نتیجه رسیده‌اند که آنها در بازی‌های المپیک و پارالمپیک قادر به ورود به جاپان نیستند. این نتیجه بیشتر به اطمینان از بازی‌های ایمن برای همه شرکت کنندگان و عموم مردم جاپان کمک خواهد کرد."

بازی‌های المپیک که قرار بود سال گذشته برگزار شود قرار است در 23 جولای آغاز شود و در 8 آگست پایان یابد. پارالمپیک که تحت تأثیر این تصمیم نیز قرار دارد، از 24 آگست تا 5 سپتامبر برگزار می‌گردد.

در این بیانیه افزوده شده كه تکت‌های خریداری شده در خارج از جاپان از طریق كمیته برگزاری مسترد می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала