Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی همچنان در سدد اذیت بارسا؛ پاریسی‌ها به دنبال جذب مهاجم مورد نظر بلوگرانا

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم دارد در تابستان پیشرو برای جذب ممفیس دپای، مهاجم هالندی لیون که مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد، اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای مهاجم 27 ساله و هالندی لیون، آخرین فصل قرارداد خودش را در این تیم فرانسوی سپری می‌کند و خبری از تمدید قرارداد نیست.

این  مهاجم در صورتی که با لیون تمدید نکند، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند به هر باشگاهی که دوست دارد بپیوندد.

جدی‌ترین مقصد برای دپای بارسلونا شمرده می‌شود که زمستان گذشته به دنبال این بازیکن بود و خود او نیز به دلیل حضور رونالد کومان که تجربه همکاری با در تیم ملی هالند را دارد، مایل به پیوستن به این تیم است.

لوپاریسن‌ اما در گزارش امروز از علاقه جدی پاریسن‌جرمن به این بازیکن خبر داد و مدعی شد که پاریسی‌ها تصمیم دارند با جذب این بازیکن، کین را به اروتون باز گردانند و ایکاردی را نیز در فهرست خروجی‌های باشگاه قرار دهند.

گفته می‌شود که عملکرد این بازیکن مائوریسیو پوچتینو را شدیداً تحت تأثیر قرار داده زیر این مهاجم 27 ساله در فصل جاری 14 گل در 29 بازی در لیگ 1 به ثمر رسانده است، در حالی که او 9 پاس گل نیز داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала