Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال جذب لوئیز سوارز جدید + عکس

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا، شرایط جذب نیکولاس سیری معروف به لوئیز سوارز جدید را بررسی دارد تا او را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال اروگوئه که در سال‌های اخیر استعدادهای خوبی را به دنیای فوتبال معرفی کرده، این روزها شاهد ظهور ستاره جدید است و نیکولاس سیری 16 ساله توجه باشگاه‌های بزرگی را به خود معطوف کرده است.

او که به لوئیز سوارز جدید معروف است، در لیگ اروگوئه با پیراهن تیم دانوبیو در دو بازی اخیر خود چهار گل به ثمر رسانده و درخشش بسیار خوبی داشته است. او در آخر هفته گذشته در اولین بازی خود موفق شد یک گل بزند که باعث پیروزی تیمش شد و این جمعه نیز یک هتریک را به ثبت کرد.

براساس گزارش آ.اس، سیری با درخششی که داشته توجه بارسلونا را نیز جذب کرده و مدیران این باشگاه به این فکر اند که همانند ارائوخو و بوئونو، این بازیکن را نیز به لاماسیا بیاورند.

کاتالان‌ها در اروگوئه رابطه بسیار خوبی دارند و از سویی هم پیشرفت بسیار خوب رونالد آرائوخو می‌تواند سیری را ترغیب به پیوستن به بارسلونا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала