Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب پدری در مورد حضور در تیم ملی، ملاقات با انریکه و راموس

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
هافبک جوان بارسلونا که به تازگی به تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت شده است، در گفت‌وگویی مدعی شد که هنوز هم شبیه بچه‌ها بازی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، پدری گونزالس هافبک اسپانیایی بارسلونا، تابستان گذشته از لاس پالماس به این تیم پیوست و عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب آبی‌اناری‌ها از خودش به نمایش گذاشت.

عملکرد او آنقدر خوب و بی‌نقص بود که لوئیز انریکه سرمربی تیم اسپانیا را مجبور ساخت تا او را به تیم ملی دعوت و او در 18 سالگی پیراهن لاروخا را برتن کند.

این بازیکن که امروز برای نخستین بار در اردوی تیم ملی کشورش حضور یافته است، در گفت‌وگو با مارکا در مورد حضور خودش در تیم ملی صحبت کرد و مدعی شد که هنوز شبیه بچه‌ها بازی می‌کند.

پدری در پاسخ به این پرسش که حضور در تیم ملی را چگونه یافته است، گفت:" حقیقت این است که روز نخست بسیار خوب بود. من با همه هم تیمی‌هایم ملاقات کرد‌ام. خوب شروع شده و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد".
هافبک بارسا در مورد ملاقات با راموس و انریکه گفت:" من نتوانسته‌ام زیاد با سرمربی صحبت کنم. من به او سلام داده‌ام و او بسیار خوب بوده است. راموس اما از من استقبال خوبی  کرد و به من گفت از این تجربه که برای یک فوتبالیست بی نظیر است، لذت ببر".

او در ادامه از سیلوا به عنوان الگوی خودش در تیم ملی یاد کرد و گفت:" من همیشه سیلوا را بیشتر از همه برای موقعیتی که بازی می کند، دوست دارم اما پدریتو نیز یک بازیکن عالی است. من فیلم‌هایی از والرون دیده‌ام و او همچنین یکی دیگر از بازیکنان دیدنی و جذاب بود. من نمی‌خواهم یکی را انتخاب کنم، می‌خواهم روی حرفه‌ام تمرکز کنم و فرصت های بیشتری در تیم ملی داشته باشم. من هنوز همانند بچه‌هایی که در خیابان بازی می‌کنند و بی‌خیال اند، بازی می‌کنم و می‌خواهم خودم باشم".

پدری در مورد ارتباط با مسی گفت:" رابطه خوبی است و من می‌توانم به همان روشی که با مسی ارتباط برقرار می‌کنم با هر بازیکنی در اسپانیا ارتباط داشته باشم".

ستاره بارسا در آخر در مورد زندگی‌اش در کاتالونیا صحبت کرد و گفت:" من کاملاً شبیه لاس پالماس زندگی می کنم. من پسری هستم که خیلی دوست ندارد بیرون برود، ترجیح می‌دهم در خانه بمانم و از بودن در کنار خانواده و دوستانم لذت ببرم. درست است که وقتی می توانم دوست داشته باشم برای مدتی با دوستانم بیرون بروم و بیرون برویم ، اما بیشتر اوقات من در خانه هستم و زندگی‌ام زیاد تفاوت نکرده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала