Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال از کابوسش رها نمی‌شود؛ بیل در پایان فصل به مادرید برمی‌گردد

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
گرت بیل با حضور در نشست خبری تیم ملی ولز قبل از مصاف با بلجیم در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی، مدعی شد که برنامه او برای حضور در تاتنهام یک ساله بوده و می‌خواسته که برای رقابت‌های یورو آماده باشد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید، تابستان گذشته تصمیم گرفت تا به صورت قرضی راهی تاتنهام شود و کهکشانی‌ها امیدوار بودند تا قرارداد این بازیکن با این تیم انگلیسی دائمی شود و آن‌ها از کابوس شان رهایی یابند.

اما به نظر می‌رسد که رئال مادرید از کابوسش رهایی نخواهد یافت زیرا بیل در نشست خبری تیم ملی ولز قبل از مصاف با بلجیم در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی، مدعی شد که برنامه او برای حضور در تاتنهام یک ساله بوده و تصمیم دارد تا قرارداد خودش را در رئال مادرید به پایان برساند.

او در این مورد به رسانه‌ها گفت:" من فکر می‌کنم دلیل اصلی من در سال جاری برای حضور در اسپرز این بود که قبل از هر چیز فوتبال بازی کنم تا برای حضور در رقابت‌های یورو آماده باشم. برنامه اصلی حضور برای یک فصل در اسپرز بود و بعد از یورو هنوز یک سال در رئال مادرید مانده است. برنامه من این است که برگردم، این همان چیزی است که من برنامه ریزی کرده‌ام".

بیل در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که در تاتنهام درخشش خوبی نداشته و این باشگاه نیز تصمیم به دائمی کردن قرارداد او ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала