Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مکالمه جالب رونالدو و پپه بجا مانده از دیدار یوونتوس – پورتو + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
یوفا مکالمه جالبی از پپه و رونالدو را که در جریان دیدار برگشت یوونتوس – پورتو با هم داشته اند، به نشر سپرده که برای فوتبال دوستان بسیار جالب بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، دوهفته پیش یوونتوس با وجود پیروزی 2-3 خانگی در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی به خاطر باخت 1-2 بازی رفت و به خاطر گل زده کمتر در خانه حذف شد و رونالدو و یارانش نتوانستند برای سومین سال از مرحله یک‌هشتم صعود کنند.

در جریان این دیدار رونالدو و پپه که سابقه بازی کنار هم در تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتگال را دارند، با هم صحبت‌های داشتند که جزئیات آن تا این دم همگانی نشده بود.

حالا یوفا ویدیوی جالبی از مکالمه رونالدو با هموطنش را منتشر کرده که در این مکالمه رونالدو خطاب به پپه می گوید:" بازی کن، شکستت می‌دهم و با تو درون زمین خواهم بود".

 چند ثانیه بعد دوباره رونالدو خطاب به په په می گوید:" شکستت می‌دهم و با تو درون زمین خواهم بود."
یوفا در مورد این ویدیو نوشته است:" کریستیانو رونالدو همیشه می خواهد که مقابل بهترین ها خودش را محک بزند".

این ویدیو که استقبال خوبی شده است، برای فوتبال دوستان بسیار جذاب بوده و هواداران پپه و رونالدو در پای آن به هم دیگر حرف‌های جالبی داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала