Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل یونایتد به جذب دروازه‌بان ملی‌پوش تاتنهام

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر هوگو لوریس
هوگو لوریس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
منچستر یونایتد می تواند تابستان امسال هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام را به دلیل تردید در مورد آینده داوید دخیا به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، آینده داوید دخیا در منچستریونایتد هنوز مشخص نیست و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی اند که دروازه‌ اسپانیایی پس از ده سال حضور در اولدترافورد، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2019
ورزش
نویر: آلیسون، ادرسون و لوریس بهترین دروازه‌بانان جهان اند

از همین رو سران شیاطین سرخ تصمیم دارند تا یک دروازه‌بان با تجربه به خدمت بگیرند تا در کنار دین هندرسون جوان از دروازه این تیم در فصل جدید محافظت کنند.

براساس گزارش اکیپ، مدیران منچستریونایتد، هوگو لوریس دروازه‌بان 34 ساله تاتنهام که احتمالاً دوران حضورش در این تیم در پایان فصل به پایان خواهد رسید را زیر نظر دارند و در تابستان آینده به جذب او اقدام خواهند کرد.

لوریس که از زمان پیوستن به تاتنهام در سال 2012، 363 بازی برای اسپرز انجام داده است، تا حالا موفق به کسب جام با این تیم لندنی نشده و می‌خواهد به حسرت خودش پایان دهد و همانند تیم ملی در رده باشگاهی نیز افتخاراتی کمایی کند.

این بازیکن که مورد توجه پاریسن‌جرمن نیز قرار دارد، در پایان  فصل در مورد آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت و هنوز مشخص نیست که به کدام باشگاه خواهد پیوست.

این در حالی‌ست که تاتنهام نیز به جدایی این بازیکن آمادگی می‌گیرد و از حالا گزینه‌های خودش را فهرست کرده تا برای جذب آن‌ها تلاش کند.

این باشگاه شرایط نیک پوپ و مایگن را زیر نظر دارد و احتمال یکی از این دو بازیکن جانشین لوریس خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала