Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مائورو ایکاردی به سری A باز خواهد گشت؟

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
مائورو ایکاردی یکی از اهداف آ اس رم برای جایگزینی ادین ژکو در تابستان سال آینده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کوریره دلو اسمورت مدعی‌ست که مائورو ایکاردی (28 ساله) در تابستان یکی از اهداف آ اس رم برای تقویت خط حمله‌اش در فصل آینده به شمار می‌رود در حالی‌که مهاجم آرجانتینی تا سال 2024 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد.
گلادیاتورها مشتاق هستند تا در دو موقعیت خاص تقویت شود: دروازه و خط حمله.
در درون دروازه پائو لوپز رضایت کامل را نمی‌دهد و باشگاه به دنبال یک جانشین است. در خط حمله، رم با جدایی ادین ژکو که ارزش خوبی دارد و یک فصل پیچیده را پشت سر می‌گذارد مخالفت نخواهد کرد.


بازیکن ملی پوش بوسنیایی‌و‌هرزگوینی یک سال قرارداد دارد و هر فصل 7.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. جدایی او می‌تواند بودجه‌ای را برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات آزاد کند و مائورو ایکاردی یکی از ستاره‌های جایگزین او خواهد بود. اما مهاجم آرجانتینی با قیمت بالایی همراه است. تابستان گذشته پس از یک فصل قرضی از اینترمیلان با هزینه 50 میلیون یورو توسط PSG جذب شد. بنابراین ارزش زیادی خواهد داشت. در حالی‌که پاری‌سن‌ژرمن از نامزدهای جذب لیونل مسی است و جدایی از ایکاردی میتواند شرایط را فراهم کند و از یک عملیات بالقوه مسی پشتیبانی کند.


ایکاردی یک فصل کامل در پایتخت فرانسه (20 گل در 34 بازی)، در 2020-2021 (7 گل در 19 بازی) به ثمر رسانده و بدلیل مصدومیت‌هایی که مانع از ادامه بازی او شد کمتر درخشید. او روز یکشنبه (2-4) با مشکل ران دوباره بازی را در لیون از دست داد. او همچنین از مقایسه با رقیب‌اش مویز کین (15 گل در 29 بازی) به صورت قرضی از اورتون رنج می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала