Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای اسپورت: گارسیا با بارسا قرارداد کرده است

© REUTERS / Albert Geaباشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea
باشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
اریک گارسیا مدافع میانی منچسترسیتی قرارداد 5 ساله را با باشگاه بارسلونا به امضا رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود اریک گارسیا مدافع میانی منچسترسیتی قرار است قرارداد 5 ساله در بارسلونا را امضا کند زیرا وی حاضر به عقد قرارداد جدید در اتحاد نیست.

این جوان 20 ساله که پس از 9 سال حضور در آکادمی لاماسیا در سال 2017 بارسا را ​​به مقصد سیتی ترک کرد، در این فصل برای بازی مداوم در تیم اصلی تلاش کرده، در حالی‌که روبن دیاز، جان استونز و ایمری لاپورته از او جلوتر هستند.

مدت‌هاست که این بازیکن ملی پوش اسپانیایی با بازگشت به نیوکمپ در ارتباط است و خوان لاپورتا در ماه اپریل قرارداد با او را امضا می‌کند و به نقل از اسپورت اسپانیا، اولین امضای وی از زمان پیروزی در انتخابات ریاست بارسا در اوایل ماه جاری خواهد بود.

در این گزارش، گارسیا قبل از بازی‌های مقدماتی جام جهانی اسپانیا مقابل یونان، گرجستان و کوزوو، در حالی که مشغول انجام وظیفه بین المللی بود با اعضای مطبوعات اسپانیا صحبت می‌کند.

مدافع در مورد بازگشت قریب الوقوع خود به بارسلونا از جمله احتمال بازی در کنار لیونل مسی حتی اگر قرارداد کاپیتان بارسا در تابستان به پایان برسد، صحبت می‌کند.

گارسیا گفت: "بازی در کنار مسی بسیار ویژه خواهد بود زیرا او بهترین فوتبالیست جهان است. ما هفته به هفته می‌بینیم که او چه کاری انجام می‌دهد و این باورنکردنی است."

او در ادامه اضافه کرد: "من و آنسو در تمام زندگی خودمان را می‌شناسیم و وقتی صحبت می‌کنیم اصلاً در مورد فوتبال صحبت نمی‌کنیم. اکنون او در حال بهبود است و می‌داند که من از هر راهی که بتوانم به او کمک خواهم کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала