Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نسل طلایی نارنجی‌ها در آزمون دشوار قبل از یورو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال هالند Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
تیم ملی فوتبال هالند  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
قبل از شروع یورو 2020، هالند از این وقفه بازی‌های ملی استفاده می‌کند تا برای آخرین بار نسل طلایی خود را آزمایش کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی هالند امروز با یک سفر خطرناک به ترکیه، رقابت‌های انتخابی جام جهانی خود را آغاز می‌کند. آنچه هنوز بلافاصله قبل از یورو نسل طلایی را آزمایش خواهد نمود.

ما تمایل داریم که هالند را امیدوارکننده قضاوت کنیم اما شاید هنوز کمی مناقصه باشد.

پس از فینال لیگ ملت‌ها در سال 2019، فرانک دی بوئر تابستان امسال جایگزین رونالد کومان روی نیمکت نارنجی‌ها نشست. مسلماً اولین بازی برادر رونالد دلگرم کننده نبود و با نتایج ضعیف مانع بازگشت هالندی‌ها به فینال چهار لیگ ملت‌ها شد. اما آخرین رالی در گذشته بسیار جالب‌تر بود به ویژه پیروزی 2-1 در پولند که می‌تواند در صورت اشتباه در پیش گرفتن ایتالیا آنها را واجد شرایط کند. بیش از همه، همیشه این بازیکنان هستند که پایه تیم را تشکیل می‌دهند. انتقال از کومان به فرانک دی بوئر تغییری در آن ایجاد نکرده و این تیم فقط یک وعده بزرگ برای سال‌های آینده نیست.

زیرا این نارنجی‌ها بلوغ نکرده‌اند: در دفاع و در خط میانی، تنها دو عنصر جوان واقعی ماتیس دی‌لیخت و فرانکی دی‌یونگ نامیده می‌شوند. با این وجود در سن 21 و 23 سالگی، آنها در زمره کسانی هستند که می‌توانند با نصب بدون هیچ گونه تردیدی یا تقریباً در دو باشگاه بزرگ اروپایی یوونتوس و بارسا بیشترین تجربه را کسب کنند. در صف اول افشاگری‌های کالوین استنگز یا دونیل مالن هر کدام 22 ساله یا استیون بریخواین (23 ساله) تنها کسانی هستند که در زیر 25 سال هستند و اگر یک منطقه وجود دارد که نشاط به ندرت در آن کم است، این ...

به خصوص که در اینجا دوباره، ممفیس دپای یک رهبر باتجربه‌تر، رئیس اصلی حمله تیم است. از دیگر مدیران می‌توان به جورجینیو وینالدوم (30)، دروازه‌بان تیم كرول (32)، دالی بلیند (31)، رایان بابل (34) و لوك د یونگ (30) اشاره كرد كه می‌توانند تجربه خوبی را نیز در این زمینه ارائه دهند. و البته ویرجیل فن دایک تا هنوز در هاله ابهام است و هنوز امیدوار است که بتواند به یورو برسد. با یک گروه بسیار مقرون به صرفه متشکل از اوکراین، اتریش و مقدونیه شمالی و همچنین یک جدول بالقوه روشن تا نیمه نهایی (گروه سوم در مرحله یک هشتم، گروه دوم ترکیه یا دانمارک در مرحله یک چهارم نهایی)، هالند همه چیز را دارد تا قبل از یورو پیشرفت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала