Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی واقعا خاص است!

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
مدافع آمریکایی بارسلونا می گوید او در تلاش این است که چیزهای زیادی از فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا و دیگر بازیکنان این تیم یاد بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجینیو دست، مدافع امریکایی بارسلونا در پیروزی 6-1 تیمش برابر رئال سوسیداد دو گل به ثمر رساند.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
رونالد کومان به دنبال دخالت در خریدهای بارسلونا

در حقیقت، عملکرد این بازیکن به قدری خوب بوده که اکنون هواداران بارسلونا امیدوار هستند که دست بتواند پس از سال‌ها جای خالی ستاره بزرگی مثل دنی آلوز را برای‌شان پر کند.

این مدافع آبی‌اناری‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص بازی در کنار مسی و دیگر بازیکنان این تیم گفت:«من با بهترین بازیکن یعنی لیونل مسی بازی می کنم. در هر تمرین نگاه کردن به او و کاری که انجام می دهد باور نکردنی است. من سعی می کنم  چیزهای زیادی از او یاد بگیرم اما واقعاً سخت است.»
دست در ادامه افزود:«احساس می کنم در بارسلونا پیشرفت زیادی کرده ام. این سیستم که ما در حال حاضر بازی می کنیم چیزی است که کاملاً برای من مناسب است. احساس می کنم که می توانم از همه بازیکنان چیزهای زیادی یاد بگیرم. این واقعاً برای پیشرفت من خوب است. در جای مناسب قرار دارم و می‌توانم توانایی های خود را نشان دهم.»

سرجینیو دست از زمان ورودش به بارسلونا توسط کومان در پست های مختلفی بازی کرده است. این بازیکن 20 ساله به عنوان یک دفاع راست به بارسلونا آمد اما در شروع کارش به علت مصدومیت جوردی آلبا مجبور شد که در پست مدافع چپ بازی کند اما بعد توانست در پست تخصصی خود بازی کرده و رشد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала