Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم هواداران لیورپول از عکس‌های جدید سادیومانه در اینستاگرام + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
سادیو مانه به دلیل نشر تصویر از خود با "نماد" سنگال ال‌حاجی دیوف مورد انتقاد شدید هواداران لیورپول قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپوب پس از انتشار تصویرش  در اینستاگرام با ال-حاجی دیوف مهاجم جنجالی سابق این تیم، از سوی رسانه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید هواداران لیورپول قرار گرفت.

مانه که هم اکنون در حال انجام بازی‌های ملی با سنگال است به عنوان یکی از خریدهای موفق سرخ‌ها قلمداد می‌شود، از سال 2016 که از ساوتهمپتون نقل مکان کرد 93 گل برای آنفیلیدی‌ها به ثمر رساند و قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان نیز شد.

با این حال حضور هموطن‌اش دیوف در لیورپول پس از ورود از لنز در سال 2002 بسیار مثمر ثمر نبود زیرا او فقط 6 گل در 79 بازی زد.

حالا مانه 28 ساله باعث شده طرفداران توییتر لیورپول پس از نشر دو عکس بدون لباس با دیوف 40 ساله با عنوان: "با بهترین بازیکن تاریخ کشور عزیزمان" او را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: "او [بدترین بازیکن در زمینه امضای لیورپول بازیکن بی احترام و پست است، من تعجب می‌کنم که چرا مانه این کار را انجام می‌دهد؟"

یکی دیگر از حامیان دیگر مبهوت مانده و اضافه کرد: "من هنوز هم هر روز دیوانه‌وار می‌دانم که چگونه  سادیو مانه، دیوف را الگو می‌داند."

یکی دیگر از کاربران توییتر به چگونگی عدم رضایت هواداران لیورپول در اینستاگرام اشاره کرد و دیگری در مورد این پست اظهار نظر کرد: "از من به عنوان دُکمه عدم پذیرش الحاجی دیوف استفاده کنید"، در حالی‌که نظر در آن زمان بیش از 700 لایک به دست آورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала