Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر نزدیک به جام قهرمانی؛ 6 بازی در 23 روز

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
اینترمیلان در ماه اپریل می‌خواهد از صدرنشینی دور نشود اما باید طی 23 روز 6 بازی را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ماه آینده کارزار سخت تیم کونته برای قهرمانی در سری آ آغاز می‌شود زیرا این تیم اسکودتو را در ماه می برنده خواهد شد اما در ماه اپریل تصمیم گیری می‌شود.

6 بازی در 23 روز:

انتظار می‌رود اینتر یک تورنوردی مشابه توری داشته باشد که در قسمت اول فصل تجربه کرده بود، زمانی که قهرمانی با لیگ قهرمانان عوض شد. کار این تیم از فردا با دیدار مقابل بولونیا آغاز می‌شود سپس با انجام بازی معوقه برابر ساسولو در ادامه با کالیاری خواهد یافت. نیمه هفته دیگر در روز 21م خواهد بود که این تیم قبل از انجام بازی کوچک برابر اسپزیا در ناپل این تیم با  میراث‌داران مارادونا روبرو خواهد شد. شاگردان کونته پس از آن با ورونا، کروتونه، سامپدوریا و آ اس رُم مقابله خواهند نمود.

آسان است که فکر کنیم با توجه به تلاش‌های اضافی که بسیاری از بازیکنان اینتر در تیم ملی متحمل می‌شوند، آنتونیو کونته که هنوز یک هفته کامل برای آماده شدن برای سخت‌ترین مسابقه در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала