Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در اندیشه ستاره‌ی چون بنزما برای ماندن در تورین

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو قرار است در پایان فصل با هیئت مدیره یوونتوس در مورد آینده‌اش صحبت نماید و یک خواسته اساسی برای این طرح دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو با بازگشت احتمالی به رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شود. فوق ستاره یووه احتمال انتقال در پایان فصل را رد نکرده و در صورت تصمیم به ترک تورین، باشگاه سابق او به همراه منچستر یونایتد و پی‌اس‌جی از مقاصد احتمالی ا خواهند بود.

یووه به وضوح مشتاق است که سوپراستار با ارزش خود را حفظ کند اما ممکن است وسوسه شود که با پایان یافتن رقابت‌های 2020/2021 او را با قیمت مناسب به فروش برساند.

به اساس گزارش "گاتزتا دلو اسپورت"

رونالدو تا پایان فصل در باره آینده‌اش هیچ تصمیمی نخواهد گرفت.

فوق ستاره پرتگالی و هیئت مدیره یوونتوس قرار است در تابستان برای بحث در مورد خریدهای آینده، پروژه آندره آ پیرلو و تعهدات باشگاه صحبت نمایند. رونالدو می‌خواهد قبل از تصمیم در مورد آینده‌اش پس از ماه جون، به صحبت سران یووه گوش فرا دهد.

وی که تا سال 2022 با تورینی‌ها قرارداد دارد، هیئت مدیره پیشنهاد تمدید برای حفظ او در این باشگاه را بیش از آن زمان اعلام نکرده است اما کنار رفتن یووه از لیگ قهرمانان اروپا و احتمال ناتوانی آنها در امر از دست رفتن اسکودتوی این فصل، به این معنی که باشگاه مجبور به تصمیم گیری در مورد آینده رونالدو شود.

کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
گفتگوی رونالدو با سران تورینی در مورد آینده

رونالدو مشتاق بازیکنی به سبک بنزما است

در حالی‌که رونالدو درگیر موضوعات آینده‌اش با یوونتوس است، رسانه گاتزتا یک حدس جالب را در مورد این‌که وی چه خواسته‌هایی را ممکن است برای ماندن در تورین تحمیل کند، مطرح کرد که آنرا به عنوان "عامل بنزما" توصیف نموده است.

ستاره پرتگالی قصد ندارد یوونتوس مهاجم فرانسوی را که بخشی مهم از قدرت گلزنی رونالدو در برنابئو بود، به خدمت بگیرد اما بازیکنی که خصوصیات مشابه شماره 9 مادرید را داشته باشد باید جذب شود.

بیشترین مسئله به چگونگی پایان یافتن فصل برای یووه بستگی خواهد داشت، البته با بیشترین شانسی که پیرلو برای کسب یک جام دیگر نیز دارد.(فینال کوپا ایتالیا برابر آتالانتا در 19 می)

حتی اگر یوونتوس برای اولین بار از سال 2018 در رقابت‌های داخلی جام نگیرد، صاف کردن پرهای ژولیده‌ی بازیکنان ستاره تیم که البته مسلماً به موفقیت در ایتالیا عادت کرده‌اند، کافی نیست.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
نشریۀ اتیالیایی: رونالدو در پایان فصل تصمیم‌ نهایی‌اش را می‌گیرد

انتقال به پی‌اس‌جی ممکن است توسط نیمار و امباپه مانع شود

در هر صورت اگر رونالدو در مورد تغییر تیم‌اش تصمیم بگیرد، ممکن است مسیر خود را به سمت پی‌اس‌جی تغییر بدهد، تیمی که در تلاش راضی کردن نیمار و کیلیان امباپه برای امضاء قرارداد طولانی مدت است و نیز می‌خواهد لئومسی کاپیتان بارسلونا را به پاریس منتقل کند.

البته یونایتد بعید است قادر به تأمین شرایط مالی یک معامله برای رونالدو باشد مگر این‌که تعداد قابل توجهی از بازیکنان پردرآمدش را جابجا کند و مشکلات مالی مادرید به این معنی است که رونالدو احتمالاً مجبور است برای پیوستن مجدد به زین الدین زیدان در برنابئو موافقت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала