Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد در دستان تیم پزشکی بلجیم

© REUTERS / Toru HanaiSoccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium vs England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard celebrates scoring their second goal
Soccer Football - World Cup - Third Place Play Off - Belgium vs England - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - July 14, 2018 Belgium's Eden Hazard celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
ادن هازارد هنوز هم توانایی بازگشت به میادین را ندارد اما او زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی بلجیم به درمان می‌پردازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که ادن هازارد هنوز هم قادر به بازگشت به مستطیل سبز نیست اما کاپیتان شیاطین سرخ اروپا دوره درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی بلجیم سپری می‌کند.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که ستاره رئال مادرید به طور مکرر با باشگاه‌اش در تماس است.

مارتینز درباره هازارد گفت: "بله او با ماست. ما دائما با رئال مادرید در تماس هستیم تا سعی کنیم هر آنچه را که بازیکن لازم دارد به او بدهیم. بدیهی است که او بازی نمی‌کند اما با پزشکان اینجا کار می‌کند."

همانطور که مارکا در 15 مارچ گزارش داد، مُهاجم بلجیمی در فکر این بود که تحت جراحی قرار گیرد تا ناراحتی مُچ پا را برطرف کند که باعث آسیب دیدگی مکرر در این فصل شده است اما چنین تصمیمی در مورد او گرفته نشد.

آخرین مصدومیت او فقط پس از چند دقیقه بازی برابر الچه در 13 مارچ رخ داد و انتظار نمی‌رود تا اپریل او برگردد.

ادن هازارد نه تنها در تلاش است تا به درخشش دوران چلسی خود در رئال مادرید برگردد بلکه در زمان بازگشت و رسیدن به اوج آمادگی برای قهرمانی اروپا در تابستان امسال نیز تلاش کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала