Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اشتوت گارت هدف اول تاتنهام برای جانشینی بیل

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام برای روزهای نبود گرت بیل خود را آماده می‌کند و برای این امر به مهاجم اشتوت گارت دل بسته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاتنهام هاتسپور در حال آماده شدن برای زندگی پس از گرت بیل است و به همین دلیل این تیم توجه خود را به نیکولاس گونزالس مُهاجم اشتوتگارت معطوف کرده که وقتی تابستان امسال قرارداد قرضی بیل به پایان برسد و او به رئال مادرید برگردد، تیم لندنی با مشکل نبود مهاجم روبرو نشود.

شرایط این ملی پوش 22 ساله آرجانتینی از سوی باشگاه شمال لندنی به شدت مراقبت می‌شود و اسکای اسپورت اعلام کرده که اسپرز حاضر است 30 میلیون یورو برای وی که قراردادش در اشتوتگارت تا سال 2024 ادامه دارد، بپردازد.

با این حال، تاتنهام همچنین در صورت شکست در امر جذب وی، جاناتان بامبا از لیل و گابریل منینو از پالمیراس را در لیست کوتاه خود قرار داده است.

این در حالی است که بیل با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل برنامه خود را برای بازگشت به پایتخت اسپانیا فاش کرد و گفت: "برنامه اصلی فقط انجام یک فصل در اسپرز بود، سپس بعد از یورو یک سال دیگر در [رئال] مادرید باقی خواهم ماند و برنامه من این است که برگردم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала