Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی «پائولو دیبالا» از یوونتوس قوت گرفت

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، ستاره آرجنتینی یوونتوس به جدایی از این تیم نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سایت فوتبال ایتالیا مدعی شد که در صورت عدم ارائه پیشنهاد جدید از سوی یوونتوس برای پائولو دیبالا، ستاره آرجنتینی در تابستان پیش رو تورین را ترک خواهد کرد.

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
لیورپول در اندیشه جذب دیبالا

در همین حال، نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» دیگر نشریه ایتالیایی نیز این خبر را تایید کرده و مدعی شده که دیبالا اکنون از هر زمان دیگری به جدایی از یوونتوس نزدیک تر شده است.

شایعه جدایی پائولو دیبالا یوونتوس در حالی شدت گرفته که اخیراً نایب رئیس این باشگاه یعنی پاول ندود نیز تایید کرده بود که آنها هر گزینه ای را در بازار نقل و انتقالاتی مورد بررسی قرار خواهند داد.

بانوی پیر در تابستان گذشته پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورویی را به این بازیکن خود ارائه داد اما او این پیشنها را نپذیرفت. از سوی همف خورخه آنتون، مدیر برنامه‌های او در ماه اکتبر به ایتالیا سفر کرد اما باشگاه یوونتوس برای تمدید قرارداد با وی ارتباط برقرار نکرد.

در حال حاضر آنتون در آرجنتین به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که در انتظار دریافت پیشنهاد جدید از سوی بیانکونری است.  قرار داد پائولو دیبالا با یوونتوس در جون 2022 به تمام می‌رسد و هنوز هیچ نشانه‌ای از توافق بین دو طرف برای تمدید مشاهده نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала