Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه خاص و جالب پی‌اس‌جی برای بهبود نیمار

© REUTERS / CHARLES PLATIAUصدمة نيمار حينما علم بشل المفاوضات مع برشلونة
صدمة نيمار حينما علم بشل المفاوضات مع برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
به دلیل برگزار نشدن بازی‌های مقدماتی جام جهتنی در آمریکای جنوبی، تیم پاریسی از فرصت برای بهتر شدن نیمار استفاده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از برگزار نشدن مسابقات انتخابی و مقدماتی آمریکای جنوبی استفاده کرده تا ستاره‌اش را قبل از آخرین بازی‌های فصل آماده کند.

مصدومیت نیمار بیش از یک ماه پیش در مقابل کان، او را از میادین دور کرد. این بازیکن برزیلی طی این یک ماه در لیگ قهرمانان رفت و برگشت مقابل حضور نداشت، اگرچه باشگاه لیگ 1 به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد و خسارات ناشی از غیبت یکی از مهمترین بازیکنان خود را به حداقل رساند.

نیمار برگشت برای پیروزی در لیون

یکشنبه گذشته نیمار 20 دقیقه در جریان پیروزی 4-2 تیم‌اش برابر لیون بازی کرد. پوچتینو سرمربی آرجانتینی نمی‌خواست او را به یک بازی کامل مجبور کند تا از عود احتمالی که می‌تواند مانع از حضور او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ شود، جلوگیری کند.

طبق گزارش لو پاریسین، این بازیکن برزیلی اکنون از وقفه بازی‌های ملی برای بهبودی 15 روزه از مجروحیت در پایتخت فرانسه استفاده می‌کند. به دلیل تعلیق مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی توسط CONMEBOL، نیمار در این پنجره بین المللی بازی نمی‌کند و این به ستاره برزیلی این امکان را داده تا دوران نقاهت خود را کامل کند تا برای برترین مرحله فصل آماده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала