Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی شدید کریس بخاطر تصمیم عجیب داور؛ رونالدو بازوبند کاپیتانی را به زمین زد + ویدیو

© AFP 2023 / Martin BureauНападающий сборной Португалии Криштиану Роналду во время футбольного матча Евро-2016 между Португалией и Австрией в Париже, 2016 год
Нападающий сборной Португалии Криштиану Роналду во время футбольного матча Евро-2016 между Португалией и Австрией в Париже, 2016 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
بامداد امروز و در جریان دیدار دو تیم پرتگال و صربستان، داور گُل درست کریستیانو رونالدو را مردود اعلام کرد که این موضوع سبب خشم و عصبانیت شدید ستاره پرتگالی شد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز تیم ملی پرتگال در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف صربستان رفت که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

این دیدار اما جنجالی‌هایی به همراه داشت زیرا در دقایق پایانی کریستانو رونالدو گُلزنی کرد اما داور به اشتباه آن را قبول نکرد در حالی که توپ کاملا از خط عبور کرده بود. تصمیم عجیب داور سبب اعتراض رونالدو شد و این بازیکن از شدت خشم و ناراحتی بازوبند کاپیتانی را به زمین زد و از بازی خارج شد.

این کار رونالدو سبب انتقادات شدیدی شد و برخی‌ها از کریستیانو بابت زمین زدن بازو بند کاپیتانی شدیداً ابراز ناراحتی کردند.

رونالدو امر سریع در این مورد توضیح  داد و گفت:" بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی یکی از افتخارات بزرگ زندگی من است. من همواره ارزش این پیراهن را دانسته‌ام و می‌دانم و برای سربلندی آن نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ام و می گیرم. با این حال گاهی اوقات ما در زندگی با لحظات سختی مواجه می‌شویم به ویژه زمانی که شما احساس می‌کنید که مورد ظلم واقع می‌شوید. سرمان را بلند می گیریم و پیش می رویم. درست است که به ضرر ما سوت زده شد اما این باعث نمی‌شود که ناامید شویم. به تلاش خود ادامه خواهیم داد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала