Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت سه غول اروپا برای جذب بهترین گُلزن تاریخ سیتی

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
سه باشگاه بارسلونا، یوونتوس و پاریسن‌جرمن با هم رقابت‌ دارند تا سرخیو آگوئرو مهاجم آرجانتینی منچسترسیتی را که در تابستان آزاد خواهد بود، جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو آگوئرو، در پایان فصل با سیتی به پایان می‌رسد و دو طرف تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. به این ترتیب بهترین گُلزن تاریخ سیتی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و قطعاً این باشگاه را ترک خواهد کرد.

آگوئرو مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
آگوئرو بیاید، مسی هم تمدید میکند؛ جزئیات پیشنهاد فاش شد

باشگاه‌های زیادی به دنبال این بازیکن 32 اند و به نظر می‌رسد که رقابت اصلی میان سه غول اروپایی خواهد بود.

براساس گزارش توتو اسپورت، باشگاه‌های بارسلونا، یوونتوس و پاریسن‌جرمن خواهان جذب این بازیکن اند و هر سه باشگاه‌ تلاش‌های شان برای جذب این بازیکن را آغاز کرده‌اند.

بارسلونا که از گذشته‌های دور به این بازیکن علاقه‌مند است، از فرصت پیش آمده می‌خواهد استفاده کند و با جذب این بازیکن زمینه ماندگاری مسی را مهیا سازد.

آنسو یوونتوس به دلیل درخواست رونالدو که خواهان جذب مهاجم باتجربه و گُلزن شده بود، به دنبال این بازیکن است و می‌خواهد این مهاجم کهنه‌کار را در کنار فوق ستاره پرتگالی قرار داده و مشکل گُلزنی خود را حل کند.

پاریسن‌جرمن نیز به دلیل اینکه به دائمی شدن قرارداد مویزه کین زیاد خوشبین نیست، خواهان به خدمت گرفتن آگوئرو است و پوچتینو خواستار آوردن هموطنش به این باشگاه شده است.

حالا دیده شود که این رقابت‌ را کدام تیم برنده خواهد شد و چه تیمی می‌تواند این مهره ارزشمند را به صورت رایگان جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала