Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز بارسا به معاوضه دمبله با دیبالا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
توتو اسپورت مدعی‌ست که باشگاه بارسلونا ممکن است بزودی مذاکرات برای معاوضه دمبله با دیبالا را آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک،  پائولو دیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس، فصل گذشته درخشش بسیار خوبی در این تیم داشت اما در فصل جاری و با روی کار آمدن آندره‌آ پیرلو، نیمکت‌نشین شد و نقشی در ترکیب ثابت تیمش نداشته است.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
بارسلونا قصد فروش دمبله را ندارد

دیبالا که تا پایان سال 2022، با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، تصمیم به جدایی گرفته و پیشنهاد تمدید قرارداد با بیانکونری را رد کرده است.

به همین دلیل باشگاه یوونتوس قصد دارد این بازیکن را با یکی از بازیکنان مورد نظرش معاوضه کند و عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا، یکی از گزینه‌های مورد نظر این باشگاه است.

در حالی که این روزها خبر از تمدید قرارداد این بازیکن با بارسلونا شنیده می‌شود، توتو اسپورت اما خبر داده که باشگاه بارسلونا ممکن است بزودی مذاکرات برای معاوضه دمبله با دیبالا را آغاز کند.

براساس این گزارش، بارسلونا به دلیل این که فصل گذشته نیز با یوونتوس یک معاوضه انجام داد و آرتور را با پیانیچ معاوضه کرد، به انجام معامله دومی خوشبین است و چراغ سبز نشان داده است.

شرایط دمبله و دیبالا در باشگاه‌های بارسلونا و یوونتوس یک سان است و هر دو بازیکن تا پایان سال 2022، با تیم‌های شان قرارداد دارند و دیده شود که چنین معاملۀ انجام خواهد شد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала