Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذر خواهی داور دیدار پرتگال – صربستان از رونالدو و یارانش

© AP PhotoPortugal players applaud their fans after their first World Cup game against Spain on Friday, June 15
Portugal players applaud their fans after their first World Cup game against Spain on Friday, June 15 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
دنی ماکلی داور دیدار پرتگال – صربستان، بابت اشتباه فاحش خودش که سبب شد گُل درست رونالدو مردود اعلام شود، از کریستیانو و یارانش عذر خواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آغاز هفته دو تیم پرتگال و صربستان در نخستین دیدار مرحله راهیابی به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو Футбол. Кубок конфедераций-2017. Тренировка сборной Португалии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
خطر محرومیت در کمین رونالدو به دلیل رفتار ناشایست

پرتگال می‌توانست در این دیدار به برتری برسد اما دنی ماکلی هالندی که قضاوت این دیدار را به عهده داشت، به اشتباه گُل دقیقه 93 رونالدو را با وجود عبور توپ از خط دروازه مردود اعلام کرد و سبب شد کاپیتان پرتگال انتقادات شدیدی به داور بازی داشته باشد و بازو بند کاپیتانی‌اش را به زمین بزند.

ماکلی امروز بابت این تصمیم خود ابراز ندامت کرد و از در گفت‌وگویی از فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتگال و بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.

او که با A Bola صحبت می‌کرد، گفت:" تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من از مربی آقای فرناندو سانتوس و تیم پرتگال برای آنچه اتفاق افتاده عذرخواهی کردم. به عنوان یک تیم داوری سخت تلاش می‌کنیم تا تصامیم درستی بگیرم و چنین اتفاقاتی زیاد خوشانید نیست".

این در حالی‌ست که امروز گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که ممکن است رونالدو به دلیل رفتار ناشایست از سوی فیفا محروم شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала