Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی آگوئرو از سیتی قطعی شد + عکس

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که سرخیو آگوئرو مهاجم آرجانتینی این تیم پس از پایان قراردادش در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو آگوئرو، در پایان فصل با سیتی به پایان می‌رسد و دو طرف تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. قبل از این شایعاتی مطرح شده بود و رسانه‌های نزدیک به این بازشگاه مدعی بودند که بهترین گُلزن تاریخ سیتی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و قطعاً این باشگاه را ترک خواهد کرد.

حالا باشگاه منچسترسیتی این شایعات را تایید و اعلام کرد که سرخیو آگوئرو مهاجم آرجانتینی این تیم پس از پایان قراردادش در پایان فصل اتحاد را ترک خواهد کرد.

آگوئرو که در سال 2010 از اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوست، حالا پس از نزدیک به 11 سال و به ثمر رساندن 257 گُل این تیم را ترک خواهد کرد و به دنبال تیم جدید برای خودش است.

از باشگاه‌های بارسلونا، پاریسن‌جرمن و یوونتوس به عنوان مقصد بعدی این بازیکن 32 ساله یاد می‌شود و دیده شود که این بازیکن به کدام باشگاه خواهد پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала