Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وکیل هالند: مؤکلم می‌تواند به هر باشگاهی برود

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند در مورد آینده این بازیکن صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن می‌تواند به هر باشگاهی برود.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، درخشش بسیاری خوبی در این فصل داشته و باشگاه‌های مطرح اروپا به دنبال این بازیکن جوان و آِینده‌دار اند.

سرخیو آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
هالند، کین و لوکاکو، گزینه‌های منچسترسیتی برای جانشینی سرخیو آگوئرو

از رئال مادرید و چلسی به عنوان اصلی‌ترین مشتری هالند نامبرده می‌شود و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که این دو باشگاه شانس زیادی برای جذب ستاره دورتموند دارد.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های این بازیکن اما معتقد است که موکلش می‌تواند به هر باشگاهی برود و هر تیمی که پیشنهاد بهتری ارائه دهد، می‌تواند این بازیکن را جذب کند.

مینو رایولا در گفت‌وگو با نشریه «اتلتیک» انگلیس، در این مورد گفت:" همه در مورد هالند اشتباه می‌کردند. او کارها را خیلی سریع‌تر از چیزی که تصورش می‌شد، انجام داد. ارلینگ از روند پیشرفت و برنامه خودش هم جلوتر است. شاید من بیش از حد محتاط بودم که گفتم «هالند بهتر است به دورتموند برود تا فلان باشگاه». من و هر فرد دیگری متقاعد شده‌ایم که هالند می‌تواند به هر باشگاه دیگری، هر جایی که می‌خواهد برود. او می‌توانست سال گذشته هم این کار را کند، اما شاید همان سال گذشته هم باشگاه‌هایی بودند که با خود می‌گفتند «هالند در ردبول سالزبورگ بوده است، آیا می‌تواند در تیمی دیگر بازی کند؟".

این در حالی‌ست که دورتموند این بازیکن را سال گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از سالزبورگ به خدمت گرفت و حالا در تلاش است تا او را برای یک فصل دیگر حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала