Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو مانع رسیدن آگوئرو به مسی

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
ممکن است سرخیو آگوئرو به دلیل حضور رونالدو در یوونتوس، پیشنهاد این تیم را بپذیرد و راهی تورین شود.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً سرخیو آگوئرو اعلام کرد که در پایان فصل و با پایان قراردادش با منچسترسیتی، این تیم را ترک خواهد کرد و به حضور 10 ساله‌اش در انگلیس پایان خواهد داد.

سرخیو آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
هالند، کین و لوکاکو، گزینه‌های منچسترسیتی برای جانشینی سرخیو آگوئرو

از باشگاه‌های بارسلونا، یوونتوس و پاریسن‌جرمن به عنوان مقصد احتمالی او در فصل جدید یاد می‌شود و بخاطر حضور مسی در بارسا، شانس این تیم برای جذب آقای گُل تاریخ سیتی بیشتر از سایر تیم‌ها است.

گاتزتا دلو اسپورت اما مدعی‌ست که رونالدو می‌تواند آگوئرو را از مسی دور کند و این بازیکن راهی تورین شود.

در حقیقت بازی در کنار رونالدو آگوئرو را وسوسه خواهد کرد تا به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت بدهد زیرا او در کنار مسی در تیم ملی بازی کرده و از سویی هم کومان به جذب او راضی نیست.

دلیل دیگری که می‌تواند آگوئرو را به یوونتوس نزدیک کند، حضور دیبالا در این باشگاه است و این بازیکن نیز می‌تواند برای پیوستن هموطنش به این کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала