Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال شکار الماس سیاه رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
اگر امباپه به رئال مادرید برود، پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد وینیسیوس را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه ABC اسپانیا در گزارشی مدعی‌ست که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌داند کیلیان امباپه تمدید نخواهد کرد و لئوناردو حالا می‌خواهد وینیسیوس جونیور مهاجم جوان و برزیلی را در این عملیات شامل کند.

به نظر می‌رسد رئال مادرید هم تصمیم گرفته تا در تابستان امسال به جذب هالند بپردازد اما آنها نگاه خود را به کیلیان امباپه از PSG معطوف کرده اند.

احتمالا ستاره نارویژی خرید آسان‌تر و ارزان‌تر برای باشگاه اسپانیایی است اما رئال هنوز هم می‌خواهد امباپه در برنابئو بازی کند و اگر فرصتی وجود داشته باشد آنها این حرکت را انجام می‌دهند. طبق ادعای گزارش روزنامه اسپانیایی ABC پی‌اس‌جی پذیرفته که آنها در نهایت یکی از بزرگترین ستاره‌های خود را از دست خواهند داد و در حال برنامه ریزی برای آینده هستند.

امباپه از کودکی طرفدار رئال مادرید بود و الگوی او کریستیانو رونالدو بود که پوسترهای او روی دیوارهای اتاق خوابش در محله بوندی پاریس را پوشانده بود.

اکنون اگر امباپه از پذیرفتن معامله جدید خودداری کند، تابستان 2021 آخرین فرصت PSG برای آوردن پول نقد از انتقال او خواهد بود. آنها در سال 2018 180 میلیون یورو به موناکو پرداختند، اگرچه این فروش در سال 2018 نهایی شد و اولین سال آن به عنوان قرضی سپری گردید و یک چشم آن کاملاً به قوانین فیرپلی مالی بود. این امضای قرارداد درست پس از آن بود که نیمار را با 222 میلیون یورو از بارسلونا خریدند. گفته می‌شود پی‌اس‌جی 225 میلیون برای فروش امباپه می‌خواهد اما ممکن است رئال مادرید با گنجاندن وینیسیوس در این عملیات ممکن است بتواند قیمت امباپه را کاهش دهد. طبق گزارش ABC، ​​پاریسی‌ها خوشحال خواهند شد که به درخواست صریح لئوناردو مدیر ورزشی PSG، در این معامله پاسخ مثبت بدهند. اگر انتقال وینیسیوس از مادرید به پاریس موافقت شود، این می‌تواند قیمت امباپه را از 225 میلیون به 165 کاهش دهد

به اساس وب سایت نقل و انتقالات ترانسفرمارکیت، ارزش وینیسیوس حدود 40 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، در حالی‌کهرئال مادرید در تابستان 2018 با ارزش 45 میلیون دالر او را خرید.

همچنین ABC خاطرنشان کرد: روابط رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به خصوص برای سال‌های طولانی صمیمی بوده است. روسای بزرگ آنها فلورنتینو پرز و ناصر آل خلیفی به خوبی روبرو هستند که این می‌تواند یکی دیگر از عوامل اصلی رئال مادرید به عنوان محتمل ترین باشگاه برای انتقال امباپه بدل می‌کند. به علاوه واقعیت این است که PSG اگر مجبور به از دست دادن امباپه شود، این باشگاه وینیسیوس را می‌خواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала