Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست مسی در بارسا؛ خریدهای جدید برای ساخت تیم پیروز

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
اگر مدیران بارسلونا دوست دارند مسی را حفظ کنند باید برای او تیم برنده در بازی‌ها را بسازند تا وی راضی شود و تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در مورد آینده‌اش در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت و تصمیم او اساساً به پروژه ورزشی که بارسا به آن ارائه می‌دهد، بستگی دارد. مهمتر از همه (حتی پیشنهاد اقتصادی) نیاز به بازی در یک تیم رقابتی است. و این بدان معناست که تیم یک شانس واقعی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد، اتفاقی که در شش سال گذشته رخ نداده است.

مسی که از قول‌های دروغین خسته شده، احساسات‌اش را کنترول نخواهد کرد. به لحاظ ذهنی او از تابستان گذشته برای همه چیز آماده است.

در لحظه‌ای که وی تصمیم گرفت بوروفاکس معروف و جنجالی را ارسال کند، سوپراستار آرجانتینی عواقب احساسی تصمیم خود و حتی در سطح خانواده را بر عهده گرفت. اولویت مسی در آخرین مرحله از فعالیت‌های دوران حرفه‌ای خود جز کسب عناوین عالی و آماده سازی مناسب برای جام جهانی 22 قطر نیست که آخرین شانس وی برای قهرمانی در جام جهانی با آرجانتین خواهد بود. بنابراین، اگر لاپورتا بخواهد مسی را حفظ کند، نه تنها با یک قرارداد مادام العمر ارزشش را خواهد داشت، بل‌که با خریدهای عالی بای یک تیم پیروز و رقابتی بسازد و این امر پول زیاد می‌خواهد که ظاهراً بارسا ندارد.

لاپورتا برای اطلاع از وضعیت اقتصادی واقعی باشگاه، وضعیت داخلی را تحت بررسی قرار داده و تا زمانی که نتایج این "تلاش دقیق" را کسب نکند، نمی داند که آیا توانایی مالی کافی برای رویارویی با پروژه‌های مورد نیاز مسی را دارد یا خیر. در میان این خریدها، ارلینگ هالند مُهاجم نارویژی قرار دارد در حالی‌که خرید بهترین "9" حال حاضر دنیا هزینه بسیار زیادی دارد. برای مهاجم بوروسیا دورتموند با كمتر از 180 میلیون یورو اجازه جدایی داده نمی‌شد و در حال حاضر علاوه بر بارسا، پنج باشگاه مهم اروپایی (رئال مادرید، بایرن‌مونیخ، منچسترسیتی، منچستر یونایتد و لیورپول) نیز هستند که او را می‌خواهند ولی بالاترین پیشنهاد پیشنهادی است که بهترین گلزن را از آن خود کند و لاپورتا باید جادو نماید تا با یک حرکت، مسی را متقاعد کند و هالند را به خدمت بگیرد. چیزی که ظاهراً من‌سیتی گواردیولا قبلاً از آن دست کشیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала