Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما - میلان؛ رابطه‌ای رو به پایان

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
قرارداد فعلی جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان آث میلان رو به پایان است ولی او تا هنوز قرارداد جدیدی به امضا نرسانده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در میان گزارش‌هایی که وی را با چلسی و منچستر یونایتد ارتباط می‌دهد، این دروازه‌بان در پایان فصل قرارداد ندارد و می‌تواند با انتقال آزاد سن سیرو را ترک کند. با این حال به نقل از گزارشات، سران میلان از امضای قرارداد جدید این بازیکن اطمینان دارند.

فابریزیو رومانو کارشناس نقل و انتقالات ایتالیایی مدعی‌ست که مذاکرات همچنان بین دو طرف ادامه دارد.

با استفاده از توییتر، رومانو نوشت: "هنوز توافقی بین دوناروما و میلان امضا نشده، قرارداد او دو ماه دیگر به پایان می‌رسد... اما هیئت مدیره هنوز مطمئن است و در حال گفتگو برای یافتن راه حل می‌باشد. رایولا از امروز هیچ پیشنهادی از چلسی برای دوناروما دریافت نکرده است."

گفته می‌شود که چلسی و یونایتد به این دروازه‌بان علاقه مند هستند و روزنامه نگار دانکن کاستلز به پادکست ترانسفر ویندو می‌گوید: "اطلاعات ما این است که هر دو چلسی و ‌منچستر یونایتد با رایولا در مورد دوناروما در حال مذاکره بوده‌اند. به نظر می‌رسد دوناروما در صورت تمایل، فرصتی برای انتقال به انگلستان دارد. همراه با کمیسیونی که رایولا به دنبال آن است و می‌خواهد برای انتقال رایگان چنین دارایی ارزشمندی بخواهد. این فرصت برای هر یک از باشگاه‌ها و دیگران وجود دارد که دوناروما را با قراردادی طولانی مدت بدون این‌که هزینه‌ای دریافت کنند، تأمین نماید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала