Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد سیتی برای هالند فاش شد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
در صورتی که منچسترسیتی موفق به جذب ارلینگ هالند شود، صورت حساب دستمزد این بازیکن فاش گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های بزرگ اروپا به شدت شرایط ارلینگ هالند مهاجم نارویژی بوروسیا دورتموند را زیر نظر دارند و از این‌رو اما در صورتی‌که سیتی بتواند او را به خدمت بگیرد، رسانه‌های انگلستانی رقم دستمزد وی مشخص شد.

به اساس گزارش سان، اگر ورود وی به منچسترسیتی نهایی شود، این فوتبالیست به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر بدل خواهد شد. از آنجا که دستمزد او در حدود 700.000 یورو در هفته خواهد بود که به فصلی بیش از 33 میلیون می‌رسد و طی قرارداد 5 ساله این مورد تا 170 میلون خواهد رسید. یک میلیونر واقعی که تیم انگلستانی باید با آن روبرو شود تا بتواند بازیکن را به همراه امباپه که در حال حاضر بیشترین آرزوی بازار را دارد، تصاحب کند.

با توجه به گزارشESPN ، برای هر تیمی که بخواهد او را در بازار تابستان آینده به خدمت بگیرد بوروسیا دورتموند در روزهای گذشته 180 میلیون یورو هزینه فروش گذاشته و به غیر این مبلغ، آنها با هیچ باشگاهی مذاکره نخواهند کرد و این مبلغ همراه با حقوق بازیکن، کل رقم انتقال را به حدود 350 میلیون می‌رساند.

پس از قطعی شدن جدایی سرجیو آگوئرو از تیم، منچسترسیتی باید به دنبال یک مهاجم در بازار بعدی باشد و هالند 20 ساله یکی از اصلی‌ترین نامزدها است، بازیکنی که در این فصل بیش از بازی‌هایی که انجام داده گل زده است. او تاکنون در این فصل در 31 بازی 33 گل به ثمر رسانده است که هشت پاس گل نیز به نامش ثبت شده است.

 

گذشته خانوادگی در سیتی

این ملی پوش ناوریژی همچنین سابقه خانوادگی در منچستر سیتی دار ، تیمی که پدرش آلفی سه فصل در آن بازی کرد. از طرف دیگر گواردیولا شانس خوبی برای دیدن هالند در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد که در آن بورسیا دورتموند به مصاف تیم سیتی خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала