Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یواخیم لو و رائول دو گزینه اصلی رئال برای جانشینی زیدان

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید برای جانشینی زین الدین زیدان سرمربی فعلی خود، دو گزینه را مورد نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان بیش از یک سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده و به اساس گزارش‌ها در اسپانیا، رئال مادرید اگر نتواند زیزو را راضی به توافق جدید کند، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه ممکن است به رائول گونزالس اسطوره باشگاه متوسل شود.

زیدان از زمان بازگشت برای دومین بار به عنوان سرمربی رئال در سال 2019، مرتبا در مورد آینده‌اش شک می‌کند.

این مربی فرانسوی در یک فصل داخلی که تیم‌اش در ر ده سوم قرار دارد مورد انتقاد قرار گرفته اما رئال را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده جایی که آنها به مصاف لیورپول می‌رود.

در حالی که سران سانتیاگو برنابئو هنوز امیدوارند که زیدان آینده‌اش را در این باشگاه متعهد کند ولی در صورت جدایی وی، دو هدف را شناسایی کرده‌اند.

این به گزارش دیاریو آ اس است که ادعا می‌کند رئیس باشگاه فلورنتینو پرز علاقه زیادی به رائول اسطوره اسپانیا و یواخیم لو سرمربی آلمان دارد.

یواخیم لو پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان وظیفه‌اش را ترک خواهد کرد، در حالی که رائول کاندیدای محتمل‌تر است.

مُهاجم سابق باشگاه که 323 گل در 741 بازی برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده، یک انتصاب داخلی خواهد بود زیرا او در حال حاضر هدایت رئال مادرید کاستیا در لیگ دسته سوم فوتبال اسپانیا را به عهده دارد.

گزارش شده که پرز از کار رائول با ذخیره‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و او مسیری را طی خواهد کرد که زیدان در سال 2016 از کاستیا به تیم اصلی صعود کرده است.

اما لو ممکن است پس از 15 سال مربیگری آلمان علاقه مند به بازگشت به مدیریت باشگاه باشد و در این مدت کشورش را به افتخار جام جهانی 2014 رساند.

وی با تأیید علاقه‌اش به کار رئال مادرید در سال 2018 اظهار داشت: "مسابقه من به عنوان مربی تیم ملی تقریباً در حال انجام است و شما باید در برخی مواقع برنامه ریزی را شروع کنید. من به مربیگری در سطح باشگاه علاقه مند هستم. من قصد ندارم بازنشسته شوم. این در خارج از کشور خواهد بود. فکر نمی‌کنم در آلمان باشد. [رئال مادرید] باشگاهی است که برای هر مربی جالب است، درست؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала