Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس و دوباره مصدومیت از مچ پا

© REUTERS / Susana Veraژائو فلیکس
ژائو فلیکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
ژائو فلیکس از فصل گذشته دچار مشکلات مفاصل بوده و تا کنون این مورد در مچ پای او رفع نشده و جدیداً در جریان بازی‌های ملی با آن روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژائو فلیکس دوباره در چند وقت اخیر از ناحیه مچ پا رنج می‌برد و این آخرین سه شنبه است که ناراحتی در این ناحیه پا، او را مجبور به کنار رفتن از زمین بازی می‌کند. در جریان دیدار پرتگال با لوکزامبورگ او به دلیل ضربه‌ای که وارد شد، درخواست تعویض داد.

در باشگاه اتلتیکومادرید همه منتظر آزمایش هستند اما بعد از صحبت با خود فوتبالیست خوش بین شدند. این آزمایشات پزشکی و احساسات پرتگالی است که مشخص می‌کند مصدومیت وجود دارد یا خیر تا وی بتواند در بازی روز یکشنبه مقابل سویا در سانچز پیزخوان در دسترس باشد.

اکنون مشکلات فلیکس در مچ پا دوباره تکرار شده است. ویژگی ستاره پرتگالی چسبیدن توپ به پا و تلاش برای دریبل زدن است. و این او را مجازات می‌کند زیرا رقبا سعی می‌کنند او را به هر طریقی متوقف کنند. در واقع، فلیکس از زمان جدال کوپا دل ری مقابل کورنلا که در تاریخ 6 جنوری برگزار شد، احساس ناراحتی می‌کرد.

سپس سیمئونه با وجود از دست دادن و حذف شدن، تصمیم گرفت که او را از زمین بازی کنار بگذارد.

از آن زمان، او فقط شش بازی را شروع کرده اگرچه در اوایل فبروری نیز به دلیل ویروس کرونا چندین بازی را از دست داد.

اولین باری که مچ پا او را از بازی خارج کرد اکتوبر 2019 مقابل والنسیا بود. او بازی را به اتمام رساند اما یک ماه در میادین نبود تا این‌که در برابر گرانادا بازگشت و 16 دقیقه بازی کرد، ولی به دلیل پیچ خوردگی درجه 2 در مچ پای راست، همان که اکنون آسیب دیده است دوباره خانه نشین شد. و پس از قرنطینه، ضربه‌ای به مچ پای وی مقابل مایورکا در متروپولیتانو منجر شد تا وی چندین هفته از میادین به دور باشد. او در آخرین روز مقابل رئال سوسیداد دوباره ظاهر شد. این ناراحتی از بین نرفت و ژائو فلیکس با داشتن ناراحتی با یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون روبرو شد. او در مقابل لایپزیگ یک بازیکن تعویضی بود، در نیمه دوم به زمین آمد و یکی از برجسته‌ترین‌ها بود اما برای جلوگیری از حذف کافی نبود.

و حالا، دوباره مشکلات مچ پا.

در اتلتیکو آنها انتظار تست دارند اما خوش بین هستند. این مانع از نگرانی در مورد این مفاصل فوتبالیست پرتگالی نیست که بیش از یک دردسر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала