Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند نمی‌تواند گل بزند؟ سه بازی و هیچ در تیم ملی

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر ارلینگ هالند Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "Мольде"
ارلینگ هالند  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Мольде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند مهاجم نام آشنای این روزهای فوتبال، به دلیل گل نزدن برای تیم ملی در سه بازی اخیر مورد انتقاد هموطنان‌اش قرار گرفته است.

ارلینگ هالند ستاره نارویژی بوروسیا دورتموند پس از شکست تیم ملی کشورش مقابل ترکیه با انتقادات زیادی در ناروی همراه شده است. و علی‌رغم این‌که تیمش در روز سه‌شنبه موفق شد حداقل مونته نگرو را شکست دهد، هالند نتوانست باز هم گل‌زنی کند. و در حال حاضر سه بازی متوالی‌است که او نتوانسته گل بزند و بدترین زمان برای مهاجم جوان در دوران حرفه‌ای او به شمار می‌رود.

در واقع او هنوز در این فصل بازی‌های انتخابی پایش به گل باز نشده است. هالند به خاطر تعداد گل‌‌های خود در بازی‌های ملی و رده باشگاهی شهرت یافته و در آلمان نشان داد که می‌تواند در بالاترین سطح هم بازی کند. به همین دلیل است که تقریباً همه بزرگان اروپا آرزوی او را دارند.

در لیگ قهرمانان اروپا، هالند در 14 بازی 20 گل به ثمر رسانده، اما برای اولین بار بود که برای هالند 20 ساله اتفاق می‌افتد که در 3 بازی پی‌هم گل زده نتوانسته است.

سال گذشته در بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ، بروسیا مونشن گلادباخ (با وجود یک پاس گل) و PSG برای او این اتفاق افتاد ولی در اولین آنها او در ترکیب یازده نفره ابتدایی به میدان نرفت و در سومین دیدار با قرار گرفتن در ترکیب ابتدایی مقابل شالکه موفق به گل‌زنی شد.

در واقع هالند در سه بازی یاد شده ناروی تعویض شده است. در دقیقه 62 برابر جبل الطارق، در دقیقه 83 در مقابل ترکیه و در دقیقه 80 مقابل مونته نگرو او تعویض شد.

مطبوعات کشورش قبلاً از عدم "تشنگی" او در تیم ملی در مقایسه با باشگاه دورتموند انتقاد می‌کنند، اگرچه استوله سولباکن مربی تیم ملی از او حمایت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала