Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگیلسمن جانشین زیدان می‌شود؟

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
در حالی که آینده زین الدین زیدان نامشخص است، گفته می‌شود که فلورنتینو پرز فرد مورد نظرش برای جانشینی وی را پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده زین الدین زیدان همچنان روی نیمکت رئال مادرید نامشخص است. سرمربی فرانسوی با قراردادش تا جون 2022 در این فصل به دلیل عملکردهای نامنظم تیمی، از انتقادات در امان نماند و باعث می‌شود در ابتدای سال خونسردی افسانه‌ای خود را از دست بدهد. با این حال اوضاع بهتر شده و گزارش شده که زیدان اعتماد مدیریت خود را به دست آورده است اما هنوز هم نمی‌توان جدایی را رد کرد زیرا رسانه "اوکی دیاریو" روز پنجشنبه از برنامه یوونتوس برای به خدمت گرفتن مربی فرانسوی خبر داد. به نظر می‌رسد زیدان اولویت بیانکونری برای جانشینی آندره پیرلو است و رئال مادرید را مجبور می‌کند تا برای جانشینی احتمالی وی آماده شود.

جولیان ناگیلسمن جانشین زیزو می‌شود؟

به اساس گزارش "اوکی دیاریو" رئال مادرید روی جانشینی زین الدین زیدان کار خواهد کرد در صورتی که وی تصمیم به جدایی بگیرد، همانطور که قبلاً در سال 2018 این کار را کرد. بنابراین رسانه‌های اسپانیایی اطمینان می‌دهند که فلورنتینو پرز جولیان ناگیلسمن را در اولویت قرار می‌دهد. این مربی آلمانی از نظر تیمی با لایپزیگ به خوبی عمل می‌کند و به نظر می‌رسد آینده درخشانی مانند یورگن کلوپ که چند سال پیش از چنگ رئال فرار کرد، در پیش دارد. سناریویی که رئیس رئال نمی‌خواهد دوباره آن را تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала