Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقم درخواستی تاتنهام برای فروش «هری کین» مشخص شد

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام در صورتی که هری کین درخواست جدایی بدهد، حاضر است با مبلغ 175 میلیون پوند او را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین در چند فصل آخر درخشش بسیار خوبی در تاتنهام داشته و همین موضوع سبب شده تا باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی به دنبال او باشند.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
ورزش
هالند و امباپه نه؛ هری کین رئالی می‌شود

کین که قبل از این اعلام کرده بود به باشگاه تاتنهام وفادار خواهد بود، حالا با توجه فُرم ضعیف این تیم و ناکامی در کسب جام، در آستانه جدایی قرار دارد و گفته می‌شود که تابستان همین سال لندن را ترک خواهد کرد.

با این حال، نشریه The Sun ادعا می کند تاتنهام مانع پیوستن کین به باشگاه‌های دیگر لیگ برتری می‌شود و تصمیم ندارد ستاره تیمش را به رقبای مستقیم خود بدهد.

این باشگاه اما به رئال مادرید و یا هر مشتری احتمالی دیگر که خواستار جذب ستاره تیم شان باشند، اعلام کرده که در بدل 175 میلیون پوند، مجوز جدایی او را صادر خواهند کرد.

کین که در این فصل برای تاتنهام 22 گُل زده و 15 پاس گُل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، در حال حاضر به تبدیل شدن به بهترین گُلزن تاریخ باشگاه تاتنهام که با 266 گُل در اختیار جیمی گریوز است، می‌اندیشد و نیاز دارد 52 گُل دیگر به ثمر برساند.

این در حالی‌ست که در چند روز آخر بسیاری از ستاره‌های سابق دنیای فوتبال در مصاحبه‌های شان از این بازیکن خواسته بودند تا برای کسب عناوین قهرمانی، این تیم را کند و به یک باشگاه‌ مطرح بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала