Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره شیاطین سرخ: یونایتد باید هالند را بخرد، نه کین

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
پل اسکولز اسطوره انگلیسی منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه خواسته تا به جای هری کین، ارلینگ هالند را جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد به دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان پیشرو است و مهاجمان چون هری کین، ارلینگ هالند و جیدون سانچو در رادار این باشگاه قرار دارند.

پاول اسکولز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2020
ورزش
اسکولز از لحاظ ذهنی بهتر از رونالدو بود

پل اسکولز اسطوره انگلیسی این باشگاه اما به مدیران تیم سابقش توصیه می‌کند تا به جای هری کین، ارلینگ هالند را به خدمت بگیرند.

او در این مورد به وب او نیل گفت:" من فکر می‌کنم مهاجمان یونایتد بسیار خوب هستند، اما آیا آن‌ها یک شماره 9 واقعی دارند، آیا آن‌ها تمام کننده خوب هستند؟ وقتی کاوانی بازی می کرد و حالش خوب بود، چنین چیز را شاهد بودیم اما حالا چنین نیست. آن‌ها به کسی نیاز دارند تا برای سال‌های طولانی در دسترس باشد و خوب کار کند".
او در ادامه افزود:"من می‌دانم که در مورد هالند بسیار صحبت شده است، او هزینه زیادی خواهد کرد. من از میان کین و هالند بنا بر دلایل خودم، ارلینگ را انتخاب می‌کنم اما برای سن، توانایی، زمان کار و حرفه‌اش، و اینکه او قبلا زیر نظر اوله بازی کرده است، برای یونایتد مناسب است. به نظر من منطقی است که مدیران برای انتقال او کاری انجام دهند، اما باشگاه های دیگری نیز به دنبال او هستند، بنابراین این کار دشوار خواهد بود".

اسکولز در حالی به مدیران یونایتد پیشنهاد جذب هالند را داده است که این بازیکن نسبت به کین 7 سال کوچک‌تر است و هزینه کم‌تری نیز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала