Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش توخل به نخستین شکست خودش در چلسی

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
توماس توخل پس از شکست سنگین برابر وست بروموویچ آلبیون، مسئولیت این شکست را به عهده گرفت و مدعی شد که او بازیکنانش از شکست متنفر اند.

به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز( شنبه)، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف وست بروموویچ رفت و برابر این تیم نزدهم جدولی با نتیجه سنیگین 2-5 شکست خورد و توماس توخل سرمربی آبی‌ها نخستین شکست خود را از زمان گرفتن هدایت این تیم تجربه کرد.

چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
چلسی 2 - وست برومویچ 5؛ نخستین شکست توخل رقم خورد

سرمربی چلسی پس از این شکست سنگین در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که او و شاگردانش از شکست متنفر اند و مسئولیت این ناکامی به عهده او است.

توخل در این مورد گفت:" مسئولیت این شکست با من است و من نیز مانند بازیکنانم بسیار ناامید هستم. ما از باختن متنفر هستیم. ما دیروز یک جلسه تمرین عالی داشتیم و برخی بازیکنانم دیروز به صورت کامل تمرین کردند. من به این ترکیب اعتماد کردم و به نظرم این گروه از بازیکنان آنقدر قدرتمند بودند که بتوانند در این بازی پیروز شوند".

این شکست در حالی برای چلسی رقم خورد که روز گذشته توخل به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش با این تیم موفق به کسب عنوان بهترین مربی ماه شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала