Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج رودیگر از تمرینات چلسی به خاطر درگیری با هم‌تیمی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو رودیگر
آنتونیو رودیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
آنتونیو رودیگر بازیکن چلسی پس از درگیری با دروازه‌بان تیم‌اش از جلسه تمرینی اخراج گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونیو رودیگر بازیکن چلسی روز یکشنبه پس از درگیری با هم تیمی خود کپا آریزابالاگا از جلسه تمرینی اخراج شد.

آبی پوشان با شکست 5-2 مقابل وست بروم در روز شنبه رکورد بدون شکست را زیر هدایت توخل از دست دادند که این شکست در رختکن چلسی تنش زا بود.

همانطور که برای اولین بار توسط دیلی تلگراف گزارش شد، یک روز پس از این شکست، رودیگر بعد از یک درگیری با کپا، به رختکن فرستاده شد اما بعداً از هم تیمی خود عذرخواهی کرد.

توخل گفت: "ما اکنون نمی‌توانیم سر خود را از دست بدهیم و اعتمادی را که به این بازیکنان داریم سلب کنیم. لحظه بعد از بازی بود که صادقانه بگویم، آرام باشم و به همه بگویم نفس بکشند. این یک شب سخت برای همه خواهد بود. ما برنامه‌های کاملا متفاوتی داشتیم که چگونه این روز مسابقه را شروع کنیم بنابراین باید آن را بپذیریم، این اولین باخت ما است. مهم است که راهی برای کنار آمدن با آن پیدا کنیم."

چلسی روز چهارشنبه در حالی بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو را برگزار می‌کند که به دلیل محدودیت در سفر ویروس کرونا، هر دو بازی باید در زمین خنثی  در شهر سویل اسپانیا (ورزشگاه سانچز پیزخوان) برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала