Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسنسیو شریک مورد نیاز بنزما در خط حمله رئال

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
کریم بنزما سرانجام و پس از رفتن کریستیانو و بیل، شریک مورد نظرش را در خط حمله کهکشانی‌ها پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید سرانجام شریک مورد نیازش را پیدا کرد.

زیدان آسنسیو را در مقابل الچه، آتالانتا و سلتا به طور متوالی تعویض کرد اما یک تماس بیدار کننده کامل از مربی به شاگرد سبب شد تا حالا بازیکن اسپانیایی متفاوت به نظر برسد. در حالی‌که وی یک گل‌اش به ایبار آفساید شد، در ادامه به قشنگی دروازه را گشود تا نتیجه را 1-0 کند و این گل احیای آسنسیو در این فصل را برای مربی تأیید کرد: بنزما دیگر تنها نیست. بین کریم و بازیکن اسپانیایی، ستاره فرانسوی هشت گل آخر مادریدی‌ها را به ثمر رسانده است. لیورپول و ال کلاسیکو از راه می‌رسند و گل خالی دیگر انحصار اجباری بنزما نیست. به نظر می‌رسد آسنسیو بار خود را در زمانی تقسیم می‌کند که مادرید بیشتر از همه به او احتیاج دارد.

زیدان بعد از بازی گفت: "من برای مارکو خوشحالم، این گل به او انرژی می‌دهد."

به این دلیل او از تغییر در بازی راضی بود.

آسنسیو در حال صعود بود و همچنین در برابر ایبار انگیزه‌ای صمیمی داشت. او وقتی دیمیتروویچ را 1-0 شکست داد، اجازه داد این نشان داده شود. این بار جشن به آسمان به یاد مادرش نبود بلکه به خاطر آمنه پدری (مادربزرگ) او بود که هفته گذشته درگذشت.

 

گلزنان رئال مادرید در ده بازی اخیر

بنزما 8

آسنسیو 3

واران 2

مندی 2

وینیسیوس 1

کروس 1

دسته گل 1

کاسمیرو 1

 

اعتماد به نفس فوتبالیست برای رمزگشایی آنقدر دشوار است که حتی علاقه مندان نمی‌دانند چگونه آن را توضیح دهند. توضیح آسنسیو پس از به ثمر رساندن یک گل زیبا که باعث می‌شد برنابئو را روی پاهایش حساب کند: "توپ‌هایی که قبلاً به تیر دروازه می‌زدند اکنون وارد می‌شوند."

اما کاهش سطح عملکرد آسنسیو را نمی توان تنها در احساسات و نامحسوس رمزگذاری کرد. در بازی‌هایی مانند آخرین دربی نه طعم بد پست‌ها، زیرا او حتی به سمت دروازه شلیک نکرد. همچنین در مقابل رقبای ضعیفی مانند ختافه 2-0 و هوئسکا 1-2 ، جایی که یک گلزن غیر منتظره باید ظاهر می‌شد. وی قول می‌دهد: "گل‌های بیشتری از راه می‌آید." به طوری که لیورپول و بارسا توجه داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала