Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت هواداران به نفع رئال مادرید است نه لیورپول

© AP Photo / Efrem Lukatskyمحمد صلاح وسرجيو راموس
محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
سرمربی پیشین رئال مادرید و لیورپول در مورد دوران حضورش در لیورپول، بازی این تیم با رئال مادرید و روند کاری‌اش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی سابق لیورپول و رئال مادرید، پس از ترک چین اکنون هدایت تیمی را به عهده ندارد و همراه خانواده اش به انگلستان برگشته است.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
کمبود بازیکن اسپانیایی؛ مشکل جدید برای رئال مادرید
او در گفتگویی با نشریه اسپانیایی «مارکا» در چند مورد مشخص صحبت کرده است. بتیس ابتدا در خصوص دیدار رئال مادرید -  لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:«دیدار لیورپول و رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟ هر 2 تیم خوب هستند و من شانس هیچکدام را بیشتر نمی‌دانم
سرمربی سابق رئال مادرید در ادامه گتف:«اگر لیورپول تلاش کند بهترین عملکردش را نشان دهد می‌تواند موفق شود. اگر رئال مادرید توپ را در اختیار بگیرد لیورپول در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شود. کاری که در بازی مقابل لایپزیش انجام دادند و موفق بودند.»
بتیس در ادامه با اشاره به سود رئال مادرید از نبود تماشاگران گفت:«رئال مادرید از نبود هواداران سود بیشتری خواهد برد. جو آنفیلد به لیورپول کمک شایانی می‌کند. برد 4 - 0 مقابل رئال مادرید در دوران من یکی از اثرات آن جو بود. زمانی که در لیورپول بودیم رئال مادرید را 4 - 0 شکست دادیم، یونایتد را 4 - 1 بردیم و استون ویلا را 5 – 0.»

رئال مادرید و لیورپول قرار است روز سه شنبه این هفته در مرحله یک چهارم نهایی برای اولین بار پس از فینال لیگ قهرمانان 2018 در کیف، به مصاف هم بروند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала