Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند – سیتی؛ پپ خرید صد میلیون پوندی را تایید کرد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که سیتی شدیداً به دنبال ارلینگ هالند است زیرا پپ گواردیولا، ضمن تمجید از این بازیکن نروژی، احتمال خرید صد میلیون پوندی را نیز تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند این روزها مورد توجه همه باشگاه‌های مطرح اروپا قرار دارد و بسیاری از کارشناسان نقل و انتقالات مدعی اند که این بازیکن ممکن به یکی از باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی منتقل شود.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
واکنش مدیر عامل باشگاه دورتموند به جدایی هالند

با این حال، پپ گواردیولا پیش از دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با دورتموند که فردا شب برگزار خواهد شد، اظهار داشت که اگر احساس کنند بازیکنی تیم را بهتر می کند، باشگاه می‌تواند هزینه‌های هنگفتی برای جذب‌اش مصرف کند.

گواردیولا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:"صرف هزینه زیاد برای یک بازیکن به شما مزیتی برای پیروزی نمی‌دهد. فوتبال یک بازی تیمی است و همه کمک می کنند. در مسابقات توسط یک بازیکن برنده نمی‌شود، در تیم همه بازیکنان مهم اند".
او در ادامه افزود:" تاکنون باشگاه خرید 100 میلیون پوندی نداشته اما شاید در آینده اتفاق بیفتد که باشگاه تصمیم بگیرد برای جذب یک بازیکن که بتواند برای 5-10 سال آینده تیم را بهبود بخشد چنین هزینۀ را مصرف کند".
گواردیولا وقتی از او در مورد ستاره 20 ساله دورتموند پرسیده شد، پاسخ‌اش پر از تمجید وتحسین بود و گفت: "من می‌فهمم كه شما درباره هالند پرسش‌هایی مطرح می‌کنید، البته او مهاجم استثنایی است، اما شما می دانید كه صحبت در مورد او برای من مناسب نیست.تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که او با سن و سالش استثنایی است و آمار خود گویای این موضوع اند. در این سن زدن این مقدار گل آسان نیست. او می‌تواند در موقعیت ضد حمله در محوطه جریمه و ضربه سر گلزنی کند. او یک مهاجم خارق العاده است، همه این را می دانند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала