Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک خلاق میلان در یک قدمی توافق با یوونتوس

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
هاکان چالهان اوغلو پس از عدم توافق با میلان، به دنبال تیم جدید است و این احتمال وجود دارد که به صورت رایگان راهی یوونتوس شود.

به گزارش اسپوتنیک، چالهان‌ اوغلو هافبک ترکیه‌ای باشگاه آث میلان که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، مذاکراتش با این باشگاه ایتالیایی در حال حاضر به بن‌بست خورده است. هافبک پیشین بایرلورکوزن در حال حاضر دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو از میلان می‌گیرد، اما مدیر برنامه‌های او حالا خواهان دستمزد 5 میلیون یورو در سال برای امضای قرارداد جدید شده است.

میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
ورزش
ال‌کلاسیکو، این بار برای جذب کاپیتان میلان

میلان اما چنین درخواستی را رد کرده و به این بازیکن اعلام کرده که در صورت تمدید قرارداد 4 میلیون یورو دستمزد برای او پرداخت خواهد کرد و پاداشی نیز در کار نیست.

با توجه به شکست مذاکرات، هافبک خلاق میلان به دنبال تیم جدید است و به نظر می‌رسد که یوونتوس موافق خواست‌های این بازیکن است و بزودی دو طرف به توافق نهایی دست خواهند یافت.

طبق ادعای اسکای اسپورت، مدیران یوونتوس که از مدت‌ها قبل به دنبال این بازیکن بودند، از مریح دمیرال مدافع ترکیه‌ای خود نیز در مذاکرات با هاکان چالهان اوغلو سود خواهند برد و از این بازیکن خواسته اند تا هم‌تیمی خود در تیم ملی ترکیه را به حضور در تورین وسوسه کند.

یوونتوس در حالی به هاکان چالهان اوغلو علاقه‌مندی نشان داده که این بازیکن مورد توجه آرسنال و چلسی نیز قرار دارد و هر دو باشگاه شدیداً خواهان او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала