Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج «آقای خاص»، 30 میلیون پوند هزینه دارد

© REUTERS / STOYAN NENOVTottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020
Tottenham Hotspur manager Jose Mourinho November 5, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
سران باشگاه تاتنهام، در صورتی که اقدام به اخراج خوزه مورینیو از هدایت این تیم کنند، مجبور به پرداخت 30 میلیون پوند غرامت خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام که با سرمربیگری ژوزه مورینیو فصل را خوب و امیدوار کننده آغاز کرده بود و حتی صدرنشینی در لیگ برتر جزیره را هم تجربه کرده بود، در 2 ماه اخیر وضعیت خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته و حالا علاوه بر اینکه قهرمانی را از دست داده است، رسیدن به سهمیه لیگ اروپا هم برایش دور از دسترس شده است.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
نیوکاسل 2 تاتنهام 2؛ تیم مورینیو بازهم برنده نشد

به همین دلیل  در چند هفته اخیر شایعه اخراج آقای خاص از تاتنهام در رسانه‌های نشر گسترده داشت و به نظر می‌رسید که او بزودی سبک‌دوش خواهد شد.

در راه اخراج این سرمربی پرتگالی اما سد بزرگی وجود دارد که مانع اخراج او در شرایط کنونی خواهد شد.

براساس گزارش ESPN، اخراج مورینیو برای تاتنهام 30 میلیون پوند هزینه دارد و در صورتی که مدیران این باشگاه چنین تصمیم بگیرند، مجبور اند این مبلغ را به عنوان غرامت به سرمربی پرتگالی پرداخت کنند.

گفته می‌شود که در صورت اخراج مورینیو، براندن راجزر سرمربی لسترسیتی و ناگلزمان سرمربی لایپزیگ گزینه‌های مدیران تاتنهام برای هدایت این تیم اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала