Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی پیرلو مشخص شد

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
در صورت اخراج آندره‌آ ییرلو از یوونتوس، این باشگاه بار دیگر به سراغ ماسمیلیانو آلگری خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه یوونتوس بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال تورینو، ادامه روند نتایج ضعیف آندره آ پیرلو در سری آ و همچنین حذف از لیگ قهرمانان اروپا دیدار مقابل ناپولی را برای پیرلو به عنوان آخرین فرصت برای باقی ماندن به عنوان سرمربی در این تیم تعیین کرده اند و در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی در این مسابقه پیرلو و همکارانش از این باشگاه اخراج خواهند شد.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
یووه به فکر جانشین پیرلو؛ زیدان در رادار آنیلی

این دیدار معوقه از هفته سوم بوده و بالاخره بعد از جنجال های فراوان این هفته برگزار می‌شود. حالا این دیدار می تواند به بازی حکم و زندگی برای پیرلو تبدیل شود. یوونتوس در جدول هم امتیاز با ناپولی در رده چهارم قرار دارد و شکست در این دیدار امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کاهش خواهد داد.

یوونتوس با وجود این که به پیرلو یک هفته فرصت داده است، اما گزینه‌های خودش را برای اخراج احتمالی این سرمربی ایتالیایی ارزیابی دارد و گفته می‌شود که مذاکراتی با آلگری برای بازگشت به این باشگاه نیز داشته است.

براساس گزارش منابع ایتالیایی، آلگری گزینه جدی مدیران یوونتوس برای جانشینی پیرلو محسوب می‌شود و آن‌‌ها دوست دارند بار دیگر به سرمربی سابق خود شان همکاری کنند.

آلگری در حالی به عنوان جدی‌ترین گزینه این تیم مطرح شده که هواداران بانوی پیر خواهان حضور زیدان روی نیمکت تیم شان اند و در چند نظر سنجی علاقه شان را به سرمربی فعلی رئال مادرید نشان داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала