Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پاسخ کلوپ را داد: "به بازی در استفانو افتخار می‌کنیم"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان بعد از پیروزی مقابل لیورپول در اظهار نظر "عجیب" در مورد ورزشگاه آلفردو دی استفانو، پاسخ یورگن کلوپ سرمربی حریف را داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب لیورپول دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برابر رئال مادرید با نتیجه 3-1 شکست خورد، این بازی در زمین تمرین والدبباس رئال انجام شد. اما پس از اینکه یورگن کلوپ به نظر می‌رسید از محیط اطراف راضی نیست، در پایان بازی شایستگی‌های ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" را زیر سوال برد، زین الدین زیدان پاسخ او را داد.

کلوپ بعد از مسابقه گفت: "این امشب اینجا واقعاً عجیب بود زیرا شرایط سختی در ورزشگاه وجود داشت اما آنفیلد حداقل یک ورزشگاه مناسب است و این برای ما خوب خواهد بود."

زیدان هنگامی که اظهار نظر کلوپ به وی نقل شد در پاسخ اظهار داشت: "من نظری در مورد آنچه یورگن می‌گوید ندارم، ما به بازی در این ورزشگاه افتخار می‌کنیم."

زیدان در باره بازی برگشت نیز افزود: "لیورپول حریف است و ما می‌دانیم که آنها تمام آنچه را که در زمین دارند پیاده خواهند کرد، من هیچ سوالی در این باره ندارم. ما فقط باید آماده باشیم و باید همین کار را در بازی برگشت انجام دهیم. ما از نتیجه راضی هستیم اما هیچ چیز را برنده نشده‌ایم."

زیزو در ادامه تصریح نمود: "از عملکرد راضی هستیم و پس از بسیاری از مشکلات در فصل، آنچه بازیکنان انجام داده‌اند برای ما بسیار بزرگ است. یک راه طولانی در پیش است و ما زنده هستیم. امروز بازی رفت است اما می‌دانیم که یک بازی برگشت خواهیم داشت و ایده ما این است که فکر کنیم که به این مرحله می‌رسیم و نتیجه 0-0 خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала